آموزش وردپرس
خانه / اخبار انجمن / پیشوازی از همرکاب سایکل توریست هندی

پیشوازی از همرکاب سایکل توریست هندی

آقای “پریتام سوکومار” یک سایکل توریست هندی که هدفش شناخت فرهنگ ها وجاذبه های گردشگری و تاریخی اقصی نقاط جهان است. 

ADA (2)

به گزارش خبری دبیرخانه سایکل توریسم انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ) صبح روز سه شنبه مورخ ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ خورشیدی یک سایکل توریست هندی بنام “پریتام سوکومار” اهل کشور هندوستان استان بنگلور بعد از ۳ ماه همرکابی سبز در شهرهای جنوب و شرق و غرب ایران سپس وارد شهر مریوان شدند.

به گفته این همرکاب سبز و سایکل توریست هندی پیشتر از کشورهای ازبکستان و تاجیکستان با دوچرخه دیدن کرده که بعدها از طریق ایران تصمیم به سفر و دیدن از کشورهای اورآسیایی و حوزه شینگن گرفت و تابحال نیز در سفر قرار دارد تا از مبداش به مقصد برسد.

سفر پریتام در حالی صورت گرفت که در روزهای پایانی سال ۹۷ خورشیدی قرار گرفت و جالب اینجاست که ایشان از مراسم نوروز باستانی ایران مطالعاتی داشتند و خوشبختانه در برگزاری این مراسم در شهر کانی دینار توابع شهرستان مریوان حضور یافتند.

پریتام از مهماننوازی ایرانیان و جغرافیای بومی مناطق کورد نشین نیز تعریف نمودند و تصریح کردند که مرا در سایر نقاط مسیر همرکابیم مورد پیشوازی و میزبانی خود قرار دادند و من از مردم مهماندوست ایران بسیار سپاسگزارم.

پریتام سوکومار در صبح روز پنجشنبه ۱ فروردین ماه ۱۳۹۸ هجری خورشیدی شهر مریوان را به مقصد شهر سقز و سپس ” بوکان ، میاندوآب و تبریز” ترک نمودند. این سایکل توریست هندی در نظر دارد بعد از ایران به ترکیه و حوزه شینگن سفر کند و پیام او در راستای هدفش “شناخت فرهنگ ها و اقلیتهای بومی و منطقه ای کشورهاست” که از این طریق بتواند به تجربیات زندگیش بیفزاید و با فرهنگ ها و اصالت ها ها آشنا شود.

پایان خبر/.

به روایت تصویر 

  • دبیرخانه سایکل توریسم انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ) 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *