آموزش وردپرس
خانه / اخبار انجمن / پیشوازی از سایکل توریست جوان آلمانی

پیشوازی از سایکل توریست جوان آلمانی

سایکل توریست جوان آلمانی مورد پیشوازی گروه سایکل توریسم آشتی قرار گرفت. 

DSC05389

صبح روز شنبه مورخ ۴ آذرماه ۱۳۹۶ یک سایکل توریست اروپایی به نام “راگنر” مقیم شهر “کمپتن ایم آلگوی ایالت بایرن” از کشور آلمان مورد پیشوازی گروه سایکل توریسم آشتی قرار گرفت . به گفته ی آقای راگنر ، بعد از ۳ ماه رکابزنی متوالی از کشور ارمنستان وارد ایران شد و از شهرهای استان آذربایجان شرقی ، غربی و سپس راهی استان کردستان و شهر مریوان شد . راگنر ۲۷ سال دارد  و دریکی از گروههای دوچرخه سواری شهر کمپتن بصورت تفریحی فعالیت می نماید که همین علاقه ی وی به فرهنگ دوچرخه سواری او را راهی سفری به کشورهای آسیای مرکزی و شرقی نمود .

آقای راگنر از روز جمعه مورخ ۳ آذر ۹۶ وارد شهر مریوان شده و شب را در دریاچه زیبای زریبار گذرانده بود . او از جاذبه های گردشگری مریوان و شهرهایی که گذر کرده بود تعریف نمود و از طبیعت ” جاده و کوهها ” و مهماننوازی مردم شرق و غرب کشور بسیار لذت برده بود.  که  همان ” فرهنگ و اصالت و احترام مردمی ” موجب شد که او را به دیگر استانها و شهرهای مرکزی ایران آشنا سازد.

گروه سایکل توریست آشتی برای شناخت دیگر مناطق گردشگری ایران زمین ، او را راهنمایی نمودند و بروشوری را از جاذبه های گرشگری کشور با چاپ زبان انگلیسی به او اهدا نمودند. که از مسیر مورد رکابزنی خود بنابه نقشه ی اهدا شده ، مطلع شود . آقای راگنر  از صمیمصت ، محبت و پیشوازی گروه سایکل توریسم آشتی و مردم مهماننواز ایران زمین صمیمانه تشکر و قدردانی کرد.

سایکل توریست ” راگنر آلمانی ” چند ساعتی را در خدمت پیشوازی گرم گروه سایکل توریسم آشتی گذراند و بعلت کمبود زمان برای ادامه ی سفر خود بعد ظهر روز شنبه راهی شهر سنندج شد . که همرکابان سایکل توریسم آشتی او را تا شهر کانی دینار بدرقه نمودند. و از آمدن ایشان به کشور ایران و شهرستان مریوان جهت شناخت جاذبه های گردشگری کشور و منطقه صمیمانه تشکر و قدردانی نمودند.

سایکل توریست “راگنر” آلمانی قرار است از شهر های ” سنندج – همدان – اصفهان – شیراز و بندرعباس – جنوب کشور ” دیدن نماید و سپس راهی کشورهای حوزه ی خلیج فارس و کشورهای آسیای شرقی ” هندوستان – چین- نپال – سریلانکا ” شود . و از جاذبه های گردشگری آن کشورها دیدن نماید.

به روایت تصویر 

  • دبیرخانه ی سایکل توریسم آشتی 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *