آموزش وردپرس
خانه / اخبار انجمن / همرکاب آشتی با طبیعت ، نشانی از پایداری همرکابان

همرکاب آشتی با طبیعت ، نشانی از پایداری همرکابان

همرکابان سبز همچنان در راستای ترویج فرهنگ همرکابی برای آشتی باطبیعت پایدار هستند. 

A (1)

صبح روز جمعه مورخ ۲۶ آبان ۱۳۹۶ گروه همرکابان محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ) به منظور آشتی با طبیعت و سلامت ، محور تفریحی و گردشگری ” بخش خاومیرآباد – تفرجگاههای جنگلی “بیلو و دره وران” را بصورت رفت و برگشت همرکاب شدند . در این برنامه ی همرکابی از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۸:۳۰ بعدظهر ، همرکابان در همان طبیعت سبز و پایدار ، روز با ارزش خود را سپری نمودند و بار دیگر برای تامین سلامت “روح و روان و جسم” این رسم همرکابی را پاسداشتند. شایان ذکر است که همرکابان سبز انجمن دوچرخه سواری آشتی به ادای احترام جانباختگان حادثه ی زلزله ی ۲۱ آبان ” استان کرمانشاه ” ، در طبیعت سبز و جاودانه چند دقیقه سکوت کردند و یاد و خاطره ی آن قربانیان را گرامی داشتند.

برنامه های محوری همرکابان سبز یکی از اساسی ترین برنامه های فعال انجمن دوچرخه سواری آشتی بشمار می آید و در هر چهار فصل سال بصورت هفتگی در روزهای جمعه با مشارکت و همرکابی نوجوانان و بزرگسالان صورت خواهد گرفت . گروه همرکابان محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی قرار است از سوم آذرماه سال جاری اولین بخش از سومین پروژه اردوهای محوری “همرکاب آشتی با طبیعت ” را برگزار نماید.

برنامه های محوری همرکاب آشتی با طبیعت ، همرکابان سبز را به مشارکت احیای جنگلها و طبیعت سبز فرا می خواند که با همرکابی سبزشان ، همرکاب “حفظ محیط زیست ” باشند و حفاظت از محیط زیست را نشانی از سلامت همگانی بدانند. در این مجموعه پروژه ی زمستانه که از سوم آذر الی ۱۵ اسفند ۹۶ آغاز می گردد ، همرکابان به فعالیت بذرکاری و خوراک به حیوانات و پرندگان خواهند پرداخت .

گروه همرکابان محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی همیشه خود را به خادم طبیعت و رهنمود راه سلامت می داند که با ترغیب نوجوانان و پیشکسوتان توانسته باشد آنان را در پاسداری از زیست بوم  و سلامت با بهره وری از فرهنگ همرکابی سهیم بداند . ما معتقدیم که آشتی با طبیعت ازآن همه ست و همه باید در این راستا وظایف خود را با بدست آوردن ” سلامت و پایداری زندگی ” بشناسند و بدان احترام قائل شوند .

به روایت تصویر از اردوی محوری همرکابان سبز ادآ  

  • گروه همرکابان محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ)

همچنین ببینید

پیام سال ۱۴۰۲ خورشیدی خانواده همرکابان سبز GHF

پیام سال ۱۴۰۲ خورشیدی خانواده همرکابان سبز GHF . . خانواده همرکابان سبز GHF برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *