آموزش وردپرس
خانه / اخبار انجمن / هفتمین سالروز تاسیس خانواده همرکابان سبز GHF

هفتمین سالروز تاسیس خانواده همرکابان سبز GHF

خانواده همرکابان سبز GHF بمناسبت هفتمین سالروز تاسیس این مجموعه پیامی را خطاب به علاقمندان و غیره اعلام نمود. 

همرکابان سبز صمیمی اصفهان در ۲۱ آبان ۱۴۰۰ سالروز تاسیس GHF

هر سال ۲۱ آبان برابر با ۱۲ نوامبر مصادف با “سالروز تاسیس جامعه مشارکتی خانواده همرکابان سبز GHF” میباشد. GHF تلاش می کند که با همکاری گروههای همرکابی سبز پیام “با هم بودن و تعامل” را در مسیر فعالیتهای داوطلبی برای پایداری حفظ محیط زیست و سلامت  به جامعه و علاقمندان اعلام نماید.

در همین راستا با پیام “با ما همرکاب شو برای همرکابی با زمین” تلاش خواهیم کرد که علاقمندان و دوستداران حفظ محیط زیست و سلامت را جستجو نموده و به سفره سبز طبیعت دعوت نمائیم. GHF از همه اقشار جامعه درخواست می کند که همه ما قبل از اقدام برای حفظ محیط زیست و سلامت، بهتر است با دوستی را با همدیگر برقرار کنیم و برای رسیدن به هدفهایمان برای همیشه “همرکاب ، همدل و هماهنگ” عمل کنیم.

اگر هزار راه برای پایداری حفظ محیط زیست و سلامت اجتماعی وجود داشته باشد قطعا راه همرکابی سبز راه هزار و یکمین خواهد بود و میتواند در این روند تاثیرگذار باشد و گروههای زیادی را در جوامع جهانی ایجاد نماید.

ما بدنبال پست و مقام و وجود خود برتری نیستیم بلکه بدنبال خدمت مخلصانه برای حفاظت از زمین و سلامت انسانی میباشیم در اینجا از همه گروههایی که در زمینه حفظ محیط زیست و سلامت تلاش می کنند دعوت میکنیم که برای رسیدن به هدف های انسانی در یک مسیر با هم همرکاب شویم و از طریق دوستی و برادری و با اراده ای خودجوش و معنوی به حفظ این ارزشها بپردازیم.

هر سازمانی مردم نهاد ، هر باشگاه و آموزشگاهی که در زمینه های مختلف فرهنگی ، هنری و ورزشی فعالیت میکنند می توانند در چهارچوب سازمانی خود یک گروه کوچک همرکابی سبز را تشکیل دهند و در مسیر همرکابی سبز “هماهنگ و همرنگ با طبیعت” که تنها جایگاه معنوی برای پایداری حفظ محیط زیست و سلامت است همسفره و همرکاب شوند.

دبیرخانه روابط و هماهنگی خانواده همرکابان سبز GHF از همرکابان سبز صمیمی اصفهان ، همرکابان سبز سفیران ترافیک تهران و سایر گروههای همرکابی سبز تقدیر و تشکر می نماید که بمناسبت هفتیمن سالروز تاسیس خانواده همرکابان سبز حضور داشتند و همرکاب شدند.

به روایت تصویر از هفتمین سالروز تاسیس GHF

همچنین ببینید

پیام سال ۱۴۰۲ خورشیدی خانواده همرکابان سبز GHF

پیام سال ۱۴۰۲ خورشیدی خانواده همرکابان سبز GHF . . خانواده همرکابان سبز GHF برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *