آموزش وردپرس
خانه / دبیرخانه ها / آموزش / در سومین سالروز همرکابی فعالیت زیست محیطی انجام شد.

در سومین سالروز همرکابی فعالیت زیست محیطی انجام شد.

به مناسبت ۲۱ آبان ۹۶ سومین سالروز همرکابی انجمن دوچرخه سواری آشتی ، حیات وحش دریاچه زریبار از وجود پسماند ها پاکسازی گردید.

A (3)

صبح روز یکشنبه مورخ ۲۱ آبان ۱۳۹۶ گروه همرکابان محوری بمناسبت سومین سالروز همرکابی انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ) محور مریوان – پناهگاه حیات وحش دریاچه زریبار از توابع روستای کولان را همرکاب شدند در طی بزرگداشت این روز ، همرکابان سبز ادآ به منظور پاسداشت سومین سالروز همرکابی ، محوطه ی پناهگاه حیات وحش زریبار را از وجود پسماندهای مضر پاکسازی نمودند .  گفتنی است که این پناهگاه هر هفته شاهد صدها نفر خانواده که اوقات تعطیلی روزهای جمعه را در آن پناهگاه تفریحی و گردشگری سپری می کنند .

دبیر ارشد انجمن دوچرخه سواری آشتی – همرکاب/ سلیمان جام سحر ، به بزرگداشت سالروز همرکابی انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ) اشاره نمودند و تصریح کردند که برنامه های همرکابی و محوری ادآ همه در چهار چوب ترویج و توسعه ی پایدار فرهنگ دوچرخه سواری صورت گرفته است و همرکابان در این راستا و در مدت این سه سال تلاش کردند که علاقه ی نوجوانان و علاقمندان به فرهنگ طبیعتگردی و سلامتی را به خود جذب نمایند .

همرکاب ارشد ادآ / جام سحر افزودند؛  نقش برنامه های همرکابی را یکی از مهمترین روندهای فرهنگسازی و ترویج برای جامعه ی سالم و محیط زیست پاک فرا خواند و اشاره نمودند که برنامه های محوری ادآ هر هفته در چهار فصل سال پایدار ماند و این پایداری توانست ارتباط بین همرکاب و طبیعت را پایدار سازد . اگر چه تعداد همرکابان در فصل زمستان ۹۵ و بهار ۹۶ بصورت اندک بکار خود ادامه داد ، اما جای خرسندی است که تا به امروز پیام و سند این مشارکت و حضورها در شبکه های اجتماعی ادآ و دیگر شبکه های مرتبط موجود و بصورت هفتگی فعالیتهای دیگری در آن شبکه های مرتبط با ادآ توسط دبیرخانه ی محترم توسعه و ترویج  ادآ ثبت و پوشش داده خواهد شد .

دبیر ارشد ادآ به گزارش فعالیتی سال ۹۵-۹۶ گروه همرکابان محوری ادآ و انجمن دوچرخه سواری آشتی اشاره نمود و افزودند که گزارش کامل فعالیتهای محوری بصورت فایل PDF در وبسایت رسمی ادآ موجود می باشد و همرکابان می توانند گزارش سال را بصورت بولتن الکترونیکی در وبسایت مرجع و رسمی ادآ دانلود نمایند.

 همرکاب / جام سحر ؛ به برنامه و فعالیت های سال آتی ۹۶-۹۷ اشاره نمود و تصریح کرد که برنامه های “محوری و فرهنگی ” ادآ بصورت هفتگی بکار خود ادامه خواهد داد و در چهارمین سال همرکابی ادآ اختصاصا به ترویج فرهنگ سلامت و زیست محیطی برای کاهش آلاینده ها و ترافیک  با بهره گیری از فرهنگ همرکابی و راهنمایی های ویژه در بخش شبکه های اجتماعی و مجازی ادآ معرفی و پوشش داده خواهد شد.

 دبیر ارشد (ادآ) در پایان گرامی داشت ۲۱ آبان ۹۶ ؛ سومین سالروز همرکابی انجمن دوچرخه سواری آشتی  را به تک تک  ” همرکابان ، علاقمندان به فرهنگ دوچرخه سواری ، زیست محیطی و دوستداران جامعه ی سالم ” تبریک و تهنیت گفت و طلب موفقیت و کامرانی را برای آنان آرزو کرد.

دبیرخانه ی مدیریت و برنامه ریزی انجمن دوچرخه سواری آشتی قرار است که از چندین همرکاب فعال در زمینه های “محوری و فرهنگی” تقدیر و تشکر ” بعمل آورد . گفتنی است که  تقدیر و تشکر ویژه در پایان گرامیداشت سالروز همرکابی ادآ صورت خواهد گرفت . و توسط دبیرخانه ی روابط و هماهنگی ادآ تقدیم خواهد شد.

به روایت تصویر از سومین سالروز همرکابی انجمن دوچرخه سواری آشتی 

  • دبیرخانه ی مدیریت و برنامه ریزی انجمن دوچرخه سواری آشتی 
  • دبیرخانه ی توسعه و ترویج انجمن دوچرخه سواری آشتی 
  • گروه همرکابان محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *