آموزش وردپرس
خانه / اخبار انجمن / گرامیداشت ششمین سالروز تاسیس خانواده همرکابان سبز GHF

گرامیداشت ششمین سالروز تاسیس خانواده همرکابان سبز GHF

بزرگداشت ششمین سالروز تاسیس خانواده همرکابان سبز GHF توسط همرکابان سبز آشتی (مریوان) برگزار گردید.

عصر روز چهارشنبه مورخ ۲۱ آبان ۱۳۹۹ خورشیدی مصادف با ششمین سالگرد باشکوه تاسیس خانواده همرکابان سبز GHF توسط همرکابان سبز آشتی در کتابخانه جمعیت هلال احمر شهرستان مریوان با حضور اعضای محترم مجموعه برگزار گردید. گفتنی است که مراسم بدلیل شیوع کرونا ویروس همراه با رعایت پروتکلهای بهداشتی و در تعداد محدودی از اعضای همرکابان سبز این مجموعه برگزار گردید.

هرساله ۲۱ آبان مصادف است با سالروز تاسیس “خانواده همرکابان سبز” به همین مناسبت توسط همرکابان سبز آشتی برنامه ای ویژه برای بزرگداشت این مناسبت برگزار خواهد شد و از اعضای محترم این مجموعه به نحو احسن تقدیر می شود. اما متاسفانه امسال بدلیل شیوع کرونا ویروس نه تنها در روند برنامه های محوری و فرهنگی گروه کیفیتی حاصل نشد حتی در برگزاری ششمین سالگرد تاسیس این مجموعه ، توسط دبیرخانه روابط و هماهنگی همرکابان سبز آشتی از معدود کسانی دعوت گردید.

در برگزاری این گرامیداشت توسط همرکاب ارشد دوم/ همرکاب دارا (میرزایی) معاون دبیر برنامه ریزی همرکابان سبز آشتی بیاناتی به مناسبت ششمین سالگرد تاسیس خانواده همرکابان سبز خطاب به همرکابان حاضر در برنامه ارائه شد و افزودند “در سال جاری با نام همرکاب سلامت با طبیعت همرکاب شدیم” و بار دیگر برای پایداری جامعه سبز و سالم با جدیت و عمل راسخ قدم برداشتیم و سهیم شدیم ، ما همرکابان سبز “خادمان معنوی جامعه سبز و سالم” هستیم و در این راستا برای حفظ ارزشهای انسانی و طبیعی یعنی حفظ (سلامت و محیط زیست) سایر طیفهای مردمی را در سنینهای مختلف به فعالیت و اهداف خانواده همرکابان سبز دعوت نمودیم و این دعوت بمنظور آشنایی با “فرهنگ همرکابی سبز” است.

در ادامه سخانش اهداف کلی خانواده همرکابان سبز (GHF) را برای همرکابان حاضر در مراسم ارائه نمود و افزودند “ما بعنوان خانواده همرکابان سبز “مرز فعالیتی و تفاوت هویتی یک “دوچرخه سوار قهرمان را با یک دوچرخه سوار معمولی تفکیک ساختیم و اثابت میکنیم که دوچرخه سواران شهری با دوچرخه سواران قهرمان از لحاظ معنی بنابه اسم و فعالیت” باهم تضاد دارند، چون هریک از آنها اهداف معینی را در پیش گرفته اند پس بنابراین نمی شود هر دو را با نام دوچرخه سوار معرفی و شناخت!

دوچرخه سواران قهرمان ، این عزیزان افتخار آفرین ، همیشه نماد بزرگی و غرور یک ملت هستند، فعالیت و تلاشهای خستگی ناپذیر آنان را نباید نادیده گرفت اما مرز فعالیتی آنان با یک دوچرخه سوار معمولی که از دوچرخه برای سفرهای شهری و یا تورهای جهانگردی و طبیعتگردی بهره مند می شود بایستی از لحاظ هویت شخصی با یک دوچرخه سوار قهرمان آنرا تفکیک ساخت، بنابراین ما بعنوان جامعه مشارکتی خانواده همرکابان سبز GHF بنابه اهداف فعالیتی معین شده که در زمینه “پرورش قهرمانی دوچرخه سواری” فاقد فعالیت هستیم ” اما از این پس هر دوچرخه سوار معمولی” برای نخستین بار در سراسر جهان بعنوان یک “همرکاب سبز” (GREEN HAMRKAB) شناسایی و محسوب مینمائیم.

اشخاص “همرکاب سبز و یا همرکابان سبز” در تلاش ” همدلی ، همکاری ، همرنگی و همرکابی با جامعه تندرست و محیط زیست پاک هستند و دوست دارند در محیطی بدون آلاینده دور از ترافیک ، ازدحام  اما با داشتن آسمانی آبی و زمینی پاک زندگی کنند، در حقیقت این علاقه و خواسته های منطقی در “فلسفه همرکابی سبز” موجود است و تنها راه نجاتبخشی از شر آلودگی هوا ، تراکم بیش از حد ترافیک و کم تحرکی جسمی در این فلسفه نو ظهور یافت می شود!

در پایان برنامه همرکاب دارا از سایر اعضای محترم همرکابان سبز آشتی به منظور حضور در ششمین سالروز تاسیس خانواده همرکابان سبز تشکر و قدردانی کرد و با پیام “همه همرکابیم” مراسم را به پایان رساندند!

تصاویری از مراسم گرامیداشت

همچنین ببینید

پیام سال ۱۴۰۲ خورشیدی خانواده همرکابان سبز GHF

پیام سال ۱۴۰۲ خورشیدی خانواده همرکابان سبز GHF . . خانواده همرکابان سبز GHF برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *