آموزش وردپرس
خانه / دبیرخانه ها / آموزش / همرکابی به مناسبت هفته ی مقابله با مواد مخدر

همرکابی به مناسبت هفته ی مقابله با مواد مخدر

به دعوت از گروه همرکابان محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی توسط اداره ی بهزیستی شهرستان مریوان ” مراسم روز جهانی مقابله با مواد مخدر ” گرامی داشته شد. 

IMG_0024

صبح روز چهارشنبه مورخ ۷ تیر ۱۳۹۶ به دعوت و مشارکت نمودن از گروه همرکابان محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ) ” توسط اداره ی محترم بهزیستی شهرستان مریوان ، موسسه ی خدمات بهزیستی هایا ، خیریه ی لاوین ، همیاران سلامت باران مریوان و موسسه ی پیشگیری از آسیب شناسی ژیانی نوی مریوان ” مراسم هفته و روز جهانی مقابله با مواد مخدر با اجرای همرکابی نمادین همرکابان جامعه ی سالم از میدان بیسارانی تا دریاچه ی زریبار گرامی داشته شد. در این آیین از طرف مسئول واحد پیشگیری اداره ی بهزیستی شهرستان مریوان سرکار خانم “شهین ذبیحی ” به آسیب و عواقب های مضر و  ناشی از مصرف مواد مخدر خطاب به همرکابان سلامت توصیه شد. و تاکید کردند که از مصرف هرگونه دخانیاتی پرهیز شود ، منشاء هر نوع اعتیاد خانمان سوز می تواند همان مصرف دخانیات در اوایل نوجوانی و بزرگسالی باشد . با تاکید بر رفتار و اخلاق خود به توزیع کنندگان مواد مخدر ” نه ” بگوئید . ذبیحی با اشاره به ورزش و تحرک سالم ، فرهنگ استفاده از دوچرخه سواری برای نوجوانان و شرکت کنندگان در مراسم یادآور شد و تصریح کرد که همرکابی شما نشانگر تامین جامعه ی سالم است . امید است که در این راستا با دوری از وابستگی به فضای مجازی و بازیهای اعتیاد آور رایانه ای  توسط نوجوانان ، از فرهنگ دوچرخه سواری برای امورات کاری در حومه ی شهر و امورات تفریحی و تفرجی  بهره ور شد.

روز جهانی مبارزه با مواد مخدر یکی از رویدادهای مهم سال است که هر ساله در ۲۶ ژوئن توسط سازمانهای مردم نهاد در راستای مریوطه با برگزاری  برنامه های متعددی از لحاظ ” فعالیتهای ورزشی ، فرهنگی و اجتماعی ”  جهت ترویج و آموزش هرچه بیشتر برای پیشگیری از مصرف مواد مخدر در هر ۵ قاره ی جهان انجام خواهد شد . فرهنگ استفاده از دوچرخه سواری یکی از تحرکات دائمی می باشد که ۱۱ عضو مهم از اعضای سلامت بدن انسان به جریان می افتد . در فعالیت بدنی با انجام تحرک ورزشی دوچرخه سواری ، هیچگاه فرد قادر به مصرف دخانیات و مواد مخدر نخواهد شد. بهره گیری از ورزش و دوچرخه سواری بعنوان حمل و نقل دائمی در حومه ی شهر ” عمر انسان را طولانی ” می سازد و به او شادی می بخشد . افراد دوچرخه سوار همیشه از خود و کارهایش احساس زضایت دارد و پایداری سلامت او بیشتر از افرادهایی می باشد که به تحرک مداوم در روز دسترسی ندارند .

به روایت تصویر از گرامیداشت روز جهانی مقابله با مواد مخدر

  • گروه همرکابان محوری ادآ ۷ تیر ۱۳۹۶  

همچنین ببینید

پیام سال نو ۱۴۰۳ خورشیدی GHF

پیشاپیش فرارسیدن سال نو ۱۴۰۳ خورشیدی را به تمامی همرکابان سبز در سراسر جهان و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *