آموزش وردپرس
خانه / اخبار انجمن / همرکاب با درخت امید زندگی

همرکاب با درخت امید زندگی

سنندج- ایرنا- گروه همرکابان محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی مریوان، به مناسبت روز جهانی ‘مقابله با سرطان’ نهال هایی را با پیام ‘همرکاب با درخت امید زندگی’ در جنگل های قربانی آتش شده آرامگاه درویش که در ضلع شمالی دریاچه زریبار واقع شده است کاشتند.

 j6szev
———————————————————————————————-
به گزارش خبرنگار ایرنا همرکابان در این حرکت فرهنگی بیش از ۱۰۰ عدد نهال را در مدت زمان دو ساعت در ارتفاعات شمالی دریاچه زریوار به مساحت پنج هکتار از اراضی طبیعی کاشتند و در فصل بهار و تابستان به صورت هفتگی به آبیاری این درختان بصورت قطره ای خواهند پرداخت.
دبیرکل انجمن دوچرخه سواری آشتی با اشاره به تلاش برای پیشگیری از بیماری سرطان گفت: برای مقابله با این بیماری باید مواردی از جمله عدم مصرف دخانیات، استفاده فرهنگ دوچرخه برای کار به عنوان تحرک جسمی و روحی، پیاده روی آهسته و طولانی و مهمتر از همه تغذیه ی مناسب رعایت کرد.
میلاد محمد زاده از همرکابان عرصه فرهنگ دوچرخه سواری درخواست کرد این موضوع را با جدیت در میان مردم و اطرافیان خود ابلاغ کنند.
در این آیین از طرف همرکابان محوری بروشورهایی با موضوع مربوطه در میان جوانان خلاق و اقشار مختلف مردمی توزیع شد.
انجمن دوچرخه سواری آشتی با همان پیام همیشگی خود همرکاب با حفظ محیط زیست و سلامت همگانی در میان نوجوانان و اقشارهای مختلف مردمی فعالیت می کند.
1tpo8x

درباره ی همرکاب آشتی

همچنین ببینید

هفتمین سالروز تاسیس خانواده همرکابان سبز GHF

خانواده همرکابان سبز GHF بمناسبت هفتمین سالروز تاسیس این مجموعه پیامی را خطاب به علاقمندان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *