آموزش وردپرس
خانه / اخبار انجمن / همرکابان سبز ، همرکاب اند برای حفظ و پایداری طبیعت

همرکابان سبز ، همرکاب اند برای حفظ و پایداری طبیعت

گروه همرکابان محوری ادآ برای حفاظت از طبیعت و احیای آن فعالیت زیست محیطی انجام دادند. 

DSC05918

صبح روز جمعه مورخ ۲۴ آذرماه ۱۳۹۶ گروه همرکابان محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ) محور مریوان – روستای بالک از توابع بخش مرکزی شهرستان مریوان را در اردوی ۴ محوری “همرکاب آشتی با طبیعت” همرکاب شدند. در همین راستا همرکابان سبز ادآ در محور جنگلی شمال غرب روستای بالک فعالیت زیست محیطی انجام دادند و بمدت ۱ ساعت تمام محوطه ی کوهستانی و جنگلی بالک را از دانه های بلوط کوهی “به روو” پوشش دادند. گفتنی است که تمام دانه های بذر بلوط کوهی در شعاع ۱۰۰ سانتیمتری مابین درختان کاشته شد.

گروه همرکابان محوری ادآ در سومین پروژه از مجموعه اردوهای “همرکاب آشتی با طبیعت” ، پایداری و تعهد خود را نسب به برنامه اردوهای محوری برای حفظ و احیای طبیعت نشان داده و خواستار است که با همکاری و همرکابی در مسائلات زیست محیطی بخصوص فعالیتهای سبز و خودجوش احیای طبیعت ، اقشار جامعه بی تفاوت نمانده و سپس با هماهنگی بیشتر برای حفظ طبیعت بصورت امری انسانی پیش قدم باشند.

انجمن دوچرخه سواری آشتی هر هفته با همکاری و مشارکت همرکابان نوجوان جهت حفظ و احیای طبیعت همرکاب بوده و انتظار دارد که علاوه بر همرکابان محوری ادآ ، داوطلبانی دیگر از قشر دانش آموزان و دانشجویان در جامعه  بصورت خودجوش و داوطلبی در برنامه های اردویی برای حفظ طبیعت و پایداری زندگی  همرکاب باشند.

مجموعه اردوهای همرکاب آشتی با طبیعت همچنان ادامه خواهد داشت و همرکابان سبز در این راستا هر هفته در محورهای جنگلی به احیای طبیعت و حفاظت از آن خواهند پرداخت . علاقمندان به فرهنگ همرکابی می توانند در برنامه های محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی حضور بعمل رسانند و با کاروان همرکابی برای حفظ محیط زیست ، سلامت و پایداری زندگی همرکاب شوند .

به روایت تصویر از محور تفرجگاهی بالک اردوی ۴ محوری همرکاب آشتی با طبیعت

  • گروه همرکابان محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *