آموزش وردپرس
خانه / اخبار انجمن / همرکابان سلامت در روز جهانی سلامت

همرکابان سلامت در روز جهانی سلامت

بزرگداشت “روز جهانی سلامت” با حضور همرکابان دوستدار جامعه سالم

A-(16)

صبح روز جمعه مورخ ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ خورشیدی گروه همرکابان محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ) به مناسبت ۷ آوریل ۲۰۱۸ میلادی مصادف با “روز جهانی سلامت” و با پیام ” #سلامتی_برای_همه و #دوچرخه_برای_سلامت محور مریوانتا تفرجگاه جنگلی زیارتی نچی را از توابع بخش خاومیرآباد مریوان همرکاب شدند .

دراین برنامه ی همرکابی با توجه به موضوع ترویج فرهنگ سلامت در میان آحاد جامعه ، همرکابان ادآ با حرکتی نمادین در معرض دید گردشگران مابین تفرجگاههای  “بیلو تا نچی” را با همرکابی هم طی نمودند و پیام همرکابی را برای تامین جامعه ی سالم فراخواندند. گفتنی است که این تفرجگاهها هر هفته میزبان شمار زیادی از گردشگران بومی مریوان و غیره می باشد که با حضور هزاران خانواده در آن تفرجگاه ” تفریح و روز تعطیلی ” خود را سپری خواهند کرد.

در پایان روز جهانی سلامت از طرف همرکابان محوری ادآ توصیه و پیشنهادهایی برای تامین جامعه ی سالم ارائه گردید که از طریق وبسایت رسمی انجمن دوچرخه سواری آشتی با موضوع ذیل اعلام می گردد؛

” دوستداران سلامت و همرکابان علاقمند به سلامت زندگی ، در روز جهانی سلامت اعلام میداریم  که راز سلامتی در مصرف دارو نیست ، بلکه در تحرک پایدار و سالم با بهره گیری از فرهنگ #دوچرخه_برای_کار و تفریح است.  همانا که شاهدیم روزانه در سراسر جهان عده ی زیادی از بیماران خاص که وابسته به دارو و تحت مراقبتهای ویژه ی پزشکان هستند از بیماری خود رنج می برند و مرگ را بر زندگی کنونی ترجیح خواهند داد. موضوع سلامت “مزایده ی اقتصادی” نیست ، بلکه راهیست برای عشق به زندگی و جهان هستی “

اگر خواهان سلامت خود و جامعه هستی ، تحرک سالم را بعنوان “رفت و آمد ” روزانه خود قبول کن و برای پایداری زندگی ، همرکاب باش.

به روایت تصویر از “روز جهانی سلامت”  توسط همرکابان سلامت 

  • گروه همرکابان محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ)
  • دبیرخانه ترویج و توسعه ادآ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *