آموزش وردپرس
خانه / دبیرخانه ها / آموزش / رونمایی از چندین پوستر پروژه ترویجی “دوچرخه برای کار”

رونمایی از چندین پوستر پروژه ترویجی “دوچرخه برای کار”

دبیرخانه ی توسعه و ترویج انجمن دوچرخه سواری آشتی از طراحی چندین پوستر ترویجی برای توسعه ی فرهنگ دوچرخه سواری خبر داد.

Banner (1)

دبیرخانه ی توسعه وترویج انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ) از آماده نمودن چندین طرح گرافیکی بصورت پوستر آماده ، در قالب پروژه ترویجی دوچرخه برای کار به منظور بهره گیری از فرهنگ دوچرخه سواری توسط اقشار مردمی بعنوان “حمل و نقل سبز شهری ” که سنبل پاکی هوا و تامین سلامت جامعه است ، خبر داد و تصریح کرد که توسعه ی فرهنگ دوچرخه سواری همان رمز و راز ” تامین جامعه ی سالم ” است و به هر نوعی الزامیست که این فرهنگ را جایگرین خودروهای منحصر به فرد و تک سرنشین کرد . موضوع ترویج و توسعه ی پایدار فرهنگ دوچرخه سواری همان حمایت اقشار مردمی اللخصوص ” اداریان ، اصناف ، دانش آموزان و دانشجویان ” خلاق است و در این راستا نسبت به ” کاهش آلاینده های زیست محیطی که با ایجاد ترافیک خیابانی و جاده ای تشکیل می شود ، همانند شهروندی دلسوز و آگاه نسبت به موضوع مربوطه مسئولیت پذیر باشند . مسئولیت پذیری نسبت به موضوع ” محیط زیست و سلامت” یکی از اولویتهای حقوق شهروندی است که هر شهروندی اعم از ” کودکان ، نوجوانان ، بزرگسالان و بازنشستگان ” موظف اند نسبت به تامین سلامت خود و محیط زیست سالم که یکی از نشانه های ” پایداری زندگی ” است فعال و آگاه باشند .

دومین دور مجموعه پوسترهای ترویجی ” دوچرخه برای کار ” 

 پوسترهای ترویجی “دوچرخه برای کار” با چهار زبان مختلف و جهانی برای کشورهای “آسیایی ، خاورمیانه و اروپایی” در سطح بین المللی طراحی شده است که شامل زبانهای ” انگلیسی ، عربی ، فارسی و کوردی ” می باشد . علاقمندان به توسعه ی فرهنگ دوچرخه سواری و نیز “نهادهای زیست محیطی و سلامتی ” می توانند از آن برای تامین جامعه ی سالم در شبکه های اجتماعی و غیره مورد استفاده قرار دهند . پروژه گرافیکی و ترویجی ” دوچرخه برای کار ”  دومین دور رونمایی از مجموعه پوسترهای ترویجی فرهنگ دوچرخه سواری است که دبیرخانه ی توسعه و ترویج ادآ در این راستا فعالیت نموده است . شایان ذکر است که اولین دور این مجموعه به نام هدیه ای برای دوستداران جامعه ی سالم برای پایداری زندگی در مورخ ۲۹ تیرماه ۱۳۹۶ توسط این دبیرخانه در سایت رسمی ادآ رونمایی شد و گفتنی است که سومین دور مجموعه پوسترهای ترویجی ” دوچرخه برای کار ” در حال طراحی و آماده سازی است و تا پایان مهرماه سال جاری در سایت رسمی انجمن دوچرخه سواری آشتی بصورت فایل الکترونیکی و تصویری پوشش و رونمایی خواهد شد.

رونمایی از مجموعه پوسترهای ترویجی ” دوچرخه برای کار ” 

Banner-(2)

با کلیک نمودن بر روی تصویر فوق می توانید دومین مجموعه ی پوسترهای گرافیکی و ترویجی ” دوچرخه برای کار ” را با حجم ۲۹MB مگابایت با فرمت JPG و با کیفیت ۳۰۰dpi  در ابعاد های مختلف تصویری مورد استفاده در وب سایت و پروفایل تان به اشتراک بگذارید .

همچنین ببینید

پیام سال نو ۱۴۰۳ خورشیدی GHF

پیشاپیش فرارسیدن سال نو ۱۴۰۳ خورشیدی را به تمامی همرکابان سبز در سراسر جهان و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *