آموزش وردپرس
خانه / اخبار انجمن / همرکاب با زندگی سالم و تندرست

همرکاب با زندگی سالم و تندرست

سنندج- ایرنا- گروه همرکابان محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی با همکاری اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مریوان  به مناسبت روز زمین پاک محور مریوان تا دریاچه زریبار را با هدف پاکسازی مناطق تفریحی و جنگلی این دریاچه از وجود زباله های مضر، رکاب زده و پاکسازی کردند.

82048541-70675809

به گزارش خبرنگار ایرنا، گروه همرکابان آشتی در این برنامه با توجه به موضوع زمین پاک و حفاظت از اکوسیستم های واقع در محیط زیست به فرهنگ استفاده از دوچرخه برای کار جهت حفظ زمین و تامین هوای پاک تاکید کردند.
دبیرکل انجمن دوچرخه سواری آشتی در این آیین با تاکید بر تغییرات اقلیمی آب و هوا و گرمایش زمین خطاب به اقشار مختلف مردمی گفت: تامین هوای پاک و محیط زیست سالم در گرو رکاب های شماست و باید اقشار مردمی در روز از این وسیله نقلیه بدون آلاینده استفاده کرده و آن را جایگزین اتومبیل های خود کنند.
وی افزود: امنیت زمین یک مسئله جدی است و با گرم شدن زمین سلامت همگان در معرض خطر خواهد افتاد.
انجمن دوچرخه سواری آشتی با همت گروه همرکابان محوری ‘ادا’ تا بحال در راستای امورات زیست محیطی فعالیت هایی را به صورت ‘ فرهنگی و ترویجی’ در داخل شهر و روستاها انجام داده است و مردم را به استفاده از فرهنگ دوچرخه سواری در حومه شهر جهت حفاظت از محیط زیست شهری ترغیب کرده است.
انجمن دوچرخه سواری آشتی در روز جهانی زمین پاک از تمامی اقشار مختلف جامعه درخواست کرد که با استفاده از فرهنگ دوچرخه سواری و با همان پوشش لباس کاری به پیشوازی از کارهای خود همرکاب شوند.
استفاده از دوچرخه به جای اتومبیل موجب می شود با گرمایش دودزای اتومبیل ها و کارخانه ها به زمین لطمه وارد نشود چرا که با لطمه وارد شدن زمین روز به روز لایه ازن نازک تر خواهد شد و جریاناتی پایدار از لحاظ خشکسالی، کمبود آب و عدم بارش برف و باران را به بار می آورد.
برای پیشگیری از این معضل و خطر بسیار بزرگ برای زمین از امروز به بعد با دوچرخه یا پیاده در حومه شهر به پیشوازی از کارهای خود همرکاب شویم

 

 

 

درباره ی همرکاب آشتی

همچنین ببینید

هفتمین سالروز تاسیس خانواده همرکابان سبز GHF

خانواده همرکابان سبز GHF بمناسبت هفتمین سالروز تاسیس این مجموعه پیامی را خطاب به علاقمندان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *