آموزش وردپرس
خانه / دبیرخانه ها / آموزش / همرکابی گرم در گرمی تابستان برای آشتی با طبیعت و سلامت!

همرکابی گرم در گرمی تابستان برای آشتی با طبیعت و سلامت!

همرکابان سبز ادآ در پانزدهمین برنامه ی اردویی ” همرکاب جامعه ی سالم ” در گرمی تابستان همرکاب طبیعت شدند . 

Ashti (6)

صبح روز جمعه برابر با ۲۳ تیر ۹۶ گروه همرکابان محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ) در اردوی ۱۵ محوری ” همرکاب جامعه ی سالم ” جهت تامین سلامت خود و فراخواندن جامعه اللخصوص نوجوانان و جوانان خلاق به تامین سلامت خود با پیام ” همرکاب جامعه ی سالم ”  همرکاب طبیعت شدند . در این برنامه ی اردویی ، همرکابان سبز ادآ محور رفت و برگشت “جاده و کوهستان” روستاهای ” دره وران – بناوچله – محمده و سیف سفلی ” را بر همین اساس همرکاب شدند. از طرفی دیگر همرکابان سبز ادآ برای استراحت و صرف نهار در تفرجگاه جنگلی و زیارتی “دره وران” کمپ ایجاد نمودند  و بمدت ۱ ساعت تمام چندین کیسه زباله از پسماندهای خوراکی و مضر گردشگران بومی و غیره را در آن تفرجگاه پاکسازی و تفکیک نموده و سپس آن را در کیسه ها قرار دادند.

گروه همرکابان محوری ادآ سعی بر پیشرفت در برنامه های مشارکتی و تفریحی همرکابان نموده است تا بتواند ” نوجوانان و جوانان ” خلاق را در عرصه های گردشگری و آشتی با طبیعت و سلامت قرار دهد. خوشبختانه در این راستا از آغاز برنامه های همرکابی تا کنون ، فعالیتهای زیادی با مشارکت آن همرکابان خلاق ایجاد شده است و توانسته است در عرصه های فعالیتی خود که ذکر بر حفظ ” محیط زیست ، سلامت و  توسعه ی گردشگری ” است ، فعال باشد و بصورت خودجوش و انساندوستانه خدمت نماید . انجمن دوچرخه سواری آشتی بر روند فعالیتهای محوری خود تاکید بر ” کاهش کم تحرکی جسمی و توسعه ی فرهنگ همرکابی (دوچرخه سواری ) می نماید و این معضل را بیشتر  در میان افرادهایی که قربانی بیماریهایی همچون ” دیابت ، فشارخون بالا ، ام اس ، بیماریهای قلبی و تنفسی ، مشکلات درونی و روان ، چربی بیش ازحد ، مفاصلی و ارتوپدی ” هستند دنبال می کند و کمک می نماید تا آنها را به برنامه های همرکابی جهت ایجاد تحرک سالم و تندرست فراخواند .

متاسفانه امروزه نوجوانان خلاق و با استعداد بیشتر اوقات فراغت خود را در خانه های مجازی ” گیم نت و بازیهایی رایانه ای” تلف خواهند کرد که با گذشت زمان وابستگی آنها به آن معضلات خواهد توانست آنان را از پیشرفت های روز افزون زندگی به دور و محروم سازد . از طرفی دیگر موبایل های اندرویدی که قابلیت نصب بیش از هزاران بازی رایانه ای را در خود جای خواهد داد ، می تواند یکی دیگر از این معضلات اجتماعی باشد . امروزه نواجوان بیشترین وقت با ارزش خود را در ایجاد و مدیریت شبکه های اجتماعی ” چت و به اشتراک گذاشتن تصاویرهای زشت و ناپسندانه ی اجتماعی و اخلاقی ” سپری خواهند کرد که همین امر می تواند آنان را استعدادهای ” علمی و هنری ” محروم نماید . و از همه مهمتر می تواند از تحرکات و تفریحات روزمره به دور سازد و در روان آنها اختلال ایجاد نماید

“همرکاب جامعه ی سالم راهی است برای آشتی با طبیعت برای ایجاد تحرک سالم و زندگی پایدار”

به روایت تصویر از “اردوی ۱۵ محوری همرکاب جامعه ی سالم ” 

  • گروه همرکابان محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی 

همچنین ببینید

پیام سال ۱۴۰۲ خورشیدی خانواده همرکابان سبز GHF

پیام سال ۱۴۰۲ خورشیدی خانواده همرکابان سبز GHF . . خانواده همرکابان سبز GHF برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *