آموزش وردپرس
خانه / اخبار انجمن / دومین دور پروژه اردویی “همرکاب آشتی با طبیعت”

دومین دور پروژه اردویی “همرکاب آشتی با طبیعت”

انجمن دوچرخه سواری آشتی از جزئیات کامل دومین دور از پروژه اردوهای ” همرکاب آشتی باطبیعت” خبر داد .

13

پارسال ۹۴ اولین دور از پروژه اردوهای همرکاب آشتی باطبیعت توسط گروه همرکابان محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی با همکاری اداره منابع طبیعی استان کردستان در مورخ ۲۰ آذر الی ۲۰ اسفند در ۸ برنامه اردویی بکار خود شروع کرد و خوشبختانه در راستای فعالیتهای پروژه توانسته شد چندین مناطق کوهستانی از جمله ” قله ایمام ، فیله قوس و کوهستان مزارگاه درویش زریبار ” را با همکاری همرکابان نوجوان و خلاق در شهرستان مریوان بذرکاری و نهالکاری از نوع “بلوط و پسته وحشی ” فعالیت نمایند . اداره منابع طبیعی شهرستان مریوان برای انجام این پروژه همکاریهای لازم را مقبول کرد و تمامی فعالیتها را در سایت رسمی  اداره منابع طبیعی استان کردستان و خبرگزاریهای رسمی داخل کشور پوشش داد که جای در اختتامیه اولین دور از پروژه اردوهای ” همرکاب آشتی با طبیعت ” از همرکابان نوجوان با اهدای لوح سپاس زرین توسط اداره کل منابع طبیعی استان کردستان تقدیر شد . و قرار است که برای تمامی اعضای همرکابان کارت همیار طبیعت صادر شود . و در همین راستا از تمامی فعالیتها به نحو احسن از طرف مردمی تقدیر و تشکر شد.

دومین دور متوالی پروژه اردویی “‌همرکاب آشتی باطبیعت ” سال ۱۳۹۵ 

انجمن دوچرخه سواری آشتی در دومین سال متوالی خود دومین پروژه اردویی ” همرکاب آشتی با طبیعت” را با شیوه ای جدید از فعالیتها تجربه خواهد کرد و قصد دارد که در مدت ۳ ماهه ی زمستان سال جاری با برگزاری اردوهای تفریحی به دامن طبیعت که از طریق نقلیه سبز (دوچرخه) صورت خواهد گرفت ، مهربانی خود را با طبیعت و جانداران زیستگاهی ابراز نماید و همرکابی سبز در راستای فعالیتهای خودجوش برای آشتی با طبیعت باشد . در پروژه اردوهای سال ۹۵ فعالیتهایی با انجام برگزاری نمایشگاه عکس آرشیویی از فعالیتهای دور قبل در سطح مدارس و نگارخانه ی مریوان با همکاری ادارات مربوطه انجام خواهد شد و برای دومین بار متوالی از تمامی همرکابانی که در اولین دور و دومین دور پروژه ها فعالیت داشته اند با همکاری مدیریت محترم آموزشگاههای سطح شهر و مسئول محترم  پرورشی و سلامت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان مریوان تقدیر و تشکر می شود .

در همین راستا با همکاری ادارات مرتبط ” محیط زیست ، اداره آموزش و پرورش و شهرداری مریوان ” قرار است که همایشی در میان دانش آموزان نوجوان (ویژه ی آقایان ) به مناسبت گرامیداشت ۳۰ دی ماه ” روز هوای پاک” این همایش از میدان استادیوم تا دریاچه زریبار برگزار خواهد شد که تحت مدیریت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مریوان اداره میگردد.

  • دبیرخانه روابط انجمن دوچرخه سواری آشتی 

درباره ی همرکاب آشتی

همچنین ببینید

فرارسیدن سال ۱۴۰۱ و پیام خانواده همرکابان سبز GHF

فرار رسیدن سال نو ۱۴۰۱ خورشیدی و پیام خانواده همرکابان سبز در سال جدید توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *