آموزش وردپرس
خانه / اخبار انجمن / آشتی با پیاده روی در جاده سلامت

آشتی با پیاده روی در جاده سلامت

این بار در طی برنامه های همرکابی ، مسیر مریوان تا چشمه طبیعی ” کانی میران ” از توابع بخش خاومیرآباد  را با پای پیاده پیموده شد.

پیاده روی جاده سلامت

برای نخستین بار برنامه پیاده روی “طبیعت گردی”  به اردوهای تفریحی و گردشگری اضافه شد در راستای این برنامه که در مورخ ۱۲ شهریورماه ۱۳۹۵ برگزار گردید . علاقمندان به تفریح و گردش  “جاده ی سلامت” مسیر مریوان تا چشمه طبیعی “کانی میران” از توابع بخش خاومیرآباد را با هدف تامین محیط زیست سالم ، سلامت جسمی – روح روان و آشتی با طبیعت پیمودند.

در راستای این اردو با شرایط هوای گرم تابستانی ، مسیر جاده ی سلامت را با همقدمی خلاقان عرصه ی تحرک و گردش بمدت ۳ ساعت تمام پیموده شد. . که آشتی با طبیعت و خلقت های پروردگار را نشانی از  تندرستی و سلامتی برای روح و روان خود و همگان دانستند . در این اردوی خودجوش و تفریحی ، علاقمندان به تفریح و گردش با مصرف خوراک گیاهی اعم از ” سبزیجات ، خیار و گوجه ” خوراکی مناسب برای سلامت جسمی دانستند که مصرف و خوراک گیاهی مناسبترین و سالم ترین خوراک هایی محسوب میشود که در تامین و پایداری سلامت انسانی نقش بسزایی دارد .

در پایان اردویِ جاده ی سلامت ، علاقمندان به تفریح و گردش ، تفریحگاه جنگلی کانی میران و چشمه ی ظبیعی کانی میران را از وجود زباله های مضر پاکسازی نمودند .

پیاده روی و دوچرخه سواری علاوه  بر ورزش و تفریحی بودنش نیز به واقعه ی “فرهنگ همگانی حمل و نقل سبز” در جامعه محسوب میشود .  در تاریخ ۲۱ سپتامبر ۱۹۹۷ از طرف  کمپین ملی در بریتانیا توسط انجمن حمل و نقل محیط زیست روزی را به نام ” روز جهانی بدون خودرو ” عنوان نمودند  که آحاد جامعه با بهره وری از پیاده روی و دوچرخه سواری از این روز حمایت نمایند .

تصاویرها

درباره ی همرکاب آشتی

همچنین ببینید

هفتمین سالروز تاسیس خانواده همرکابان سبز GHF

خانواده همرکابان سبز GHF بمناسبت هفتمین سالروز تاسیس این مجموعه پیامی را خطاب به علاقمندان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *