آموزش وردپرس
خانه / اخبار انجمن / همرکابیمان ، ابرازی از عشق و علاقه به طبیعت و سلامت

همرکابیمان ، ابرازی از عشق و علاقه به طبیعت و سلامت

همرکابان محوری ؛ اراده ای بر مصمم بودن در راستای تامین سلامت و صیانت از طبیعت با فعالیت نمودن پایدار در برنامه های همرکابی 

DSC02694

صبح روز جمعه مورخ ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ گروه همرکابان محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ) در اردوی ۲۳ محوری “همرکاب جامعه ی سالم” محور تفریحی و تفرجگاهی دره وران از توابع بخش خاومیرآباد مریوان را برای چندمین بار پیاپی همرکاب شدند . در این برنامه ی همرکابی و محوری ” همرکابان سبز ادآ ” با تلاش بر ترویج “فرهنگ دوچرخه سواری ، حفظ محیط زیست و تامین سلامت” بار هاست که این منطقه را هدف فعالیت در برنامه های محوری و همرکابی قرار داده اند . در راستای این برنامه که در نیمه ی شهریور ماه قرار گرفته بود ، برنامه های محوری همچنان با تعداد اندکی از همرکابان خلاق در حال ترویج و برقراری است که شرایط موجود موجب حضور سبز گروه همرکابان محوری ادآ در عرصه های مختلف اجتماعی اعم از ” گردشگری ، حفط محیط زیست و تامین سلامت ” با بهره گیری از فرهنگ دوچرخه شکل گرفته  است.

گروه همرکابان محوری ادآ برنامه ی ۲۳ محوری ” همرکاب جامعه ی سالم را در تفرجگاه جنگلی و زیارتی ” دره وران ” به منظور آشتی با طبیعت اسکان دادند و در همان تفرجگاه بعد از استراحت در تایم بعداز طهر ، مقصد تفرجگاه را به محور روستای کوهستانی بناوچله و سپس به روستاهای “محمده و سیف سفلی ” ترک نمودند . برنامه های اردویی گروه همرکابان محوری ادآ با پیام ” همرکاب جامعه ی سالم تا پایان مهرماه سال جاری ادامه خواهد داشت .  در همین راستا به منظور ترویج ” فرهنگ همرکابی و آشتی با طبیعت ” تلاش خواهیم نمود که ” برنامه ها با محوریت مربوط ” پایدار بماند .

به روایت تصویر از اردوی ۲۳ محوری “همرکاب جامعه ی سالم”

  • گروه همرکابان محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی

همچنین ببینید

پیام سال نو ۱۴۰۳ خورشیدی GHF

پیشاپیش فرارسیدن سال نو ۱۴۰۳ خورشیدی را به تمامی همرکابان سبز در سراسر جهان و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *