آموزش وردپرس
خانه / اخبار انجمن / پیشوازی از همرکاب سایکل توریست مشهدی

پیشوازی از همرکاب سایکل توریست مشهدی

دبیرخانه میزبانی و سایکل توریسم انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ) از سایکل توریست مشهدی پیشوازی کرد.

DSC01072

صبح روز یک شنبه مورخ ۲۲ مهرماه ۱۳۹۷ خورشیدی، دبیرخانه سایکل توریسم و میزبانی انجمن دوچرخه سواری آشتی از همرکاب سایکل توریست ، جناب آقای صالح حسین زاده ثانی پیشوازی نمود. همرکاب/حسین زاده ثانی،  جوانی ۲۷ ساله است وی علاقمند به فرهنگ دوچرخه سواری در حوزه  گردشگری و سایکلتوریم است . او تلاش می کند که با دوچرخه شهرهای ایران را تجربه کند.

این همرکاب جوان و صبور پیام سفرش را با “آندو” فرا می خواند ، آندو به معنی “بازگشت” بازگشت به طبیعت و بازگشت به زمانی که “محیط زیست و سلامت” محتاج به حفاظت نباشد و جامعه به جایی برسد که همه در قبال “حفاظت از این سیاره” مسئولیت پذیر باشند.

همرکاب سبز/ صالح حسین زاده ثانی در راستای سفرش به فعالیت زیست محیطی پرداخته و در هر تفرجگاهی که اسکان شده  نسبت به حفظ آن اقدام بعمل نموده و محوطه تفرجگاه را از وجود پسماندهای مضر پاکسازی نموده است .گفتنی است که در برخی از شهرها با هماهنگی انجمن های زیست محیطی و گروههای دوچرخه سواری این فعالیت را نیز به انجام رسانده است.

همرکاب سبز/ حسین زاده ثانی قصد دارد از مریوان، شهرهای جنوب و جنوب  شرقی کشور را همرکاب شود و از مناظر زیبای ایران زمین مجموعه ای تصاویر تهیه نماید که آن را بصورت آلبوم در آرشیو فعالیتهای سبز و ارزنده اش ثبت نماید. امید است که همکاری و حمایت “مسئولین شرکاء و نهادهای مرتبط با گردشگری” نسبت به این گونه فعالیتها بی اهمیت  نباشد و دیدگاه آنان را به فعالیتهایی مربوطه جلب نماید.

در پایان برنامه میزبانی از طرف دبیرخانه سایکلتوریسم ادآ لوح تقدیر زرین “همرکابی سبز” همراه با کارت سبز همرکابی بعنوان عضو همرکاب انجمن دوچرخه سواری آشتی(ادآ) در حوزه “سایکلتوریسم” به همرکاب سبز “جناب آقای  صالح حسین زاده ثانی” اهدا گردید.

به روایت تصویر از برنامه پیشوازی 

  • دبیرخانه سایکلتوریسم انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *