آموزش وردپرس
خانه / اخبار انجمن / با همرکابی هم طبیعت بهار را حفظ خواهیم کرد .

با همرکابی هم طبیعت بهار را حفظ خواهیم کرد .

همرکابان سبز بار دیگر با همرکابی هم به حفظ طبیعت بهاری پرداختند و فعالیت زیست محیطی به انجام رساندند. 

A (4)

صبح روز جمعه مورخ ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ خورشیدی گروه همرکابان محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ) در پنجمین اردوی محوری “همرکاب سبز” محور مریوان تا تفرجگاه جنگلی و سر سبز “سیف سفلی” را همرکاب شدند . در همین راستا با همرکابی هم به فعالیت زیست محیطی پرداختند و محوطه حیات وحش دریاچه زریبار را از وجود زباله و پسماندهای مضر جمع آوری و پاکسازی نمودند .

گروه همرکابان محوری ادآ مجموعه اردوهای محوری “همرکاب سبز” را به منظور آشتی با طبیعت و تامین سلامت “جسمی و روان” برگزار خواهد کرد ، در همین راستا با همرکابی هم  از فرهنگ همرکابی و همرکاب بودن با پایداری زندگی ، تبعیت خواهیم کرد . پیام ما همرکابان سبز از آغاز فعالیتهای محوری بدین شرح بوده که ” من همرکابم ، تو همرکابی ، ما همرکابیم ، همه همرکابیم ” با همرکابی سبز می توانیم در خدمت طبیعت بوده و در حفظ آن مسئولیت پذیر باشیم .

فرهنگ همرکابی همان حس داوطلبی خودجوش در قبال مسئولیتهاست و نیاز است که فرهنگ دوچرخه سواری را با مدلی جدید و خلاقانه در خدمت ” حفظ محیط زیست و سلامت ” جامعه قرار دهیم . آری تا طبیعت هست همه همرکابیم . ما همرکابان سبز از تمامی اقشارها در جامعه خواستاریم که از این حرکت سبز و خودجوش اجتماعی پیروی کنند تا شما نیز در حفظ “محیط زیست و سلامت جامعه ” همرکاب و سهیم باشید .

مجموعه اردوهای “همرکاب سبز” همچنان به فعالیتهای خود در روزهای تعطیلی و میان هفته با مشارکت سبز علاقمندان به “فرهنگ دوچرخه سواری ، زیست محیطی ، سلامتی و همرکابان سبز ادآ” ادامه دارد . فعالیتهای ما در چهارچوب ” فعالیتهای سبز زیست محیطی و سلامت همگانی ” قرار خواهد گرفت . با همرکابی هم به “کاهش ترافیک ، آلاینده ها ، کم تحرکی جسمی و مهمتر از همه به حفظ و پایداری طبیعت ” کمک خواهیم کرد و پیامدهای مضر ناشی از “محیط زیست و سلامت ” را از این طریق کاهش خواهیم داد/.

به روایت تصویر از اردوی ۵ محوری “همرکاب سبز”

  • گروه همرکابان محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ)
  • دبیرخانه ترویج و توسعه ادآ 

همچنین ببینید

پیام سال ۱۴۰۲ خورشیدی خانواده همرکابان سبز GHF

پیام سال ۱۴۰۲ خورشیدی خانواده همرکابان سبز GHF . . خانواده همرکابان سبز GHF برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *