آموزش وردپرس
خانه / اخبار انجمن / همرکابان سبز در بهار اردیبهشتی، همرکاب طبیعت شدند.

همرکابان سبز در بهار اردیبهشتی، همرکاب طبیعت شدند.

همرکابان سبز برای آشتی با طبیعت محورهای تفرجگاهی بخش خاومیرآباد مریوان را با همرکابی سبز آغاز نمودند. 

A

صبح روز جمعه گذشته مورخ ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ خورشیدی همرکابان سبز انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ)  در سومین اردوی محوری “همرکاب سبز” محور تفرجگاهی و طبیعت بکر بخش خاومیرآباد شهرستان مربوان ، روستاهای “سیف سفلی ، محمده ، گاگل ، بناوچله ، دره وران ، نچی و بیلو ” را همرکاب شدند . در همین راستا به مسافت ۵۵ کیلومتر رفت و برگشت محورهای جاده خاکی و آسفالت این بخش با همرکابی سبز همرکابان محوری ادآ به انجام رسید.

گروه همرکابان محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی با همان پیام آغازین سال ۹۷ “همرکاب سبز ، همرکاب زندگی ” بار دگر محورهای سبز مناطق بخش خاومیرآباد مریوان را همرکاب شدند و بر همین اساس از تمامی داوطلبان خودجوش و علاقمند به مسائل “زیست محیطی و سلامت ” درخواست می نمایند. با آراسته ای از پوشش لباسی ساده و اجتماعی بسوی طبیعت بشتابند و راز سلامتی و پایداری زندگی را با فرهنگ همرکابی آغاز نمایند.

بیایید با روحیه ای داوطلبانه و با همرکابی سبز ، جامعه را با زندگی سبز و پایدار همرکاب سازیم . و فرهنگ استفاده از تحرک سبز را به نشان تندرستی در میان جامعه و تمامی اقشارها ترویج دهیم . همرکابان همان حامیان ” طبیعت و سلامتی جامعه ” هستند که با همرکابیشان الگویی مناسب در راستای فعالیتهای نیک و ارزشمند ” حفظ طبیعت و سلامت انسانها ” می باشد.

مجموعه اردوهای “همرکاب سبز” همچنان به فعالیتهای خود در روزهای تعطیلی و میان هفته با مشارکت سبز علاقمندان به “فرهنگ دوچرخه سواری ، زیست محیطی ، سلامتی و همرکابان سبز ادآ” ادامه دارد . فعالیتهای ما در چهارچوب ” فعالیتهای سبز زیست محیطی و سلامت همگانی ” قرار خواهد گرفت . با همرکابی هم به “کاهش ترافیک ، آلاینده ها ، کم تحرکی جسمی و مهمتر از همه به حفظ و پایداری طبیعت ” کمک خواهیم کرد و پیامدهای مضر ناشی از “محیط زیست و سلامت ” را از این طریق کاهش خواهیم داد/.

به روایت تصویر از اردوی ۳ محوری همرکاب سبز 

گروه همرکابان محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ)

دبیرخانه ترویج و توسعه ادآ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *