آموزش وردپرس
خانه / اخبار انجمن / دومین اردوی همرکاب سبز در مسیر سبز بهاری

دومین اردوی همرکاب سبز در مسیر سبز بهاری

گروه همرکابان سبز محوری ادآ در راستای برگزاری پروژه اردوهای “همرکاب سبز” به دیدار از طبیعت سبز بهاری

A (2)

صبح روز جمعه مورخ ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ گروه همرکابان محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ) محور مریوان تا تفرجگاه جنگلی سیف و سپس دور دریاچه ی زریبار را در دومین اردوی #همرکاب_سبز  همرکاب شدند. در این برنامه همرکابی، همرکابان سبز ادآ با تاکید بر موضوع ” آشتی انسان با طبیعت ” استراحت و تفریح روز جمعه را در تفرجگاه جنگلی و کوهستانی سر سبز سیف سفلی از توابع بخش خاومیرآباد مریوان سپری نمودند . و در همان تفرجگاه با فراهم نمودن نهار در دل طبیعت ، آن روز با ارزش را با همرکابی هم بسر بردند.

گروه همرکابان محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ) با برگزاری پروژه اردوهای طبیعتگردی “همرکاب سبز” اعلام مینمایند که فرهنگ همرکابی ، فرهنگ آشتی با طبیعت و خودشناسی انسان در برابر مسئولیت پذیری برای حفظ “سلامت و محیط زیست” است . متاسفانه جای نگرانی است که برخی از ما انسانها برای بازسازی روحیه و طراوت سیمای خود اقدام به تحرک نخواهیم کرد که  همیشه روح خود را در انزوای خانگی ترجیح خواهیم داد و استراحت روح را به خواب و خوراک و وابستگی به فضای بی روح مجازی در طی روز پیوند می دهیم .

پیام ما برای همه ، تحرکی سبز و پایدار در اوقات روز افزون است و همه باید بدانند که زیبایی زندگی در تحرک سالم و پایدار است و در قبال آن نیاز است که به صیانت از طبیعت همرکاب سبز باشیم . همرکابی سبز ، همان حس مشارکت و با هم بودن در تمامی مراحل زندگی برای انجام و سپری نمودن کارها ست . ما همرکابی را با هم بودن برای آشتی با طبیعت و سلامت فرا می خوانیم .

انجمن دوچرخه سواری آشتی از تمامی علاقمندان به فرهنگ طبیعتگردی و فرهنگ دوچرخه سواری با بهره گیری از فرهنگ همرکابی درخواست می کند که با ما همرکاب باشند و همرکابی را به پایداری زندگی خود ترجیح دهند

برنامه های اردویی گروه همرکابان محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ) هر هفته در روزهای جمعه و بنابه شرایط زمانی در روزهای میان هفته برنامه های اردویی خود را با مشارکت همرکابان محوری و علاقمند به فرهنگ “صیانت از میحط زیست و سلامت جامعه ” برگزار خواهد کرد ، علاقمندان می توانند در باین مجموعه برنامه ها حضور بعمل رسانده و همرکاب ما باشند .

به روایت تصویر از دومین اردوی #همرکاب_سبز  

  • گروه همرکابان محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی  (ادآ
  • دبیرخانه ترویج و توسعه انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *