آموزش وردپرس
خانه / دبیرخانه ها / آموزش / همرکابان سبز ، همرکاب خزان و طبیعت شدند.

همرکابان سبز ، همرکاب خزان و طبیعت شدند.

حضور همرکابان سبز انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ) در برنامه اردوهای محوری ۲۶ و ۲۷ “همرکاب جامعه ی سالم”  

A (9)

صبح روز جمعه مورخ ۲۸ مهرماه ۱۳۹۶ گروه همرکابان محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی در ۲۷ مین اردوی محوری “همرکاب جامعه ی سالم ” حضور خود را با همرکابی از روستاهای بخش مرکزی و خاومیرآباد مریوان ” کولان ، سیف سفلی ، دشت بناوچله و روستای دره وران ” به مسافت رفت و برگشت ۶۰ کیلومتر به انجام رساندند . در این برنامه ی محوری ، همرکابان سبز ادآ به منظور تامین سلامت خود و ترویج فرهنگ همرکابی برای تامین جامعه ی سالم با بهره گیری از آشتی با طبیعت نشان دادند که پیشوازی و حمایت از فرهنگ همرکابی “سلامت جسم و روان” را پایدار خواهد ساخت. و نیاز است که همه برای بدست آوردن سلامت ، تحرک سالم را در روزهای تعطیلی و کاری در پیش گیرند.

انجمن دوچرخه سواری آشتی با همان پیام خود ” همرکاب جامعه ی سالم” تلاش نمود که پایدار بماند و برنامه ها را با همکاری و همرکابی علاقمندان پایدار سازد . برنامه های محوری گروه همرکابان محوری ادآ هر هفته در روزهای جمعه و روزهای بخصوص مرتبط با “سلامت و محیط زیست” تلاش می کند که همرکابان و داوطلبان را در برنامه های محوری برای احیای سلامت و محیط زیست مشارکت نماید. ما خواهان “جامعه ای سالم با بهره گیری از تحرک سالم و سبز فرهنگ همرکابی ” هستیم .  نیاز است که همه با چشمی خودجوش و اراده ای پایدار به زندگی و زندگانی احترام قائل شویم .

از طرفی دیگر در اردوی ۲۶ محوری  “همرکاب جامعه سالم ” مورخ ۲۱ مهرماه ۹۶ همرکابان سبز انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ) با حضوری منسجم و سبز همرکابی خود را نشان دادند. در راستای این برنامه ی محوری با گذر از روستاهای بخش خاومیرآباد مریوان – ” بیلو ، نچی و دره وران ”  که برنامه ی همرکابی برای تامین جامعه ی سالم و آشتی با طبیعت است همرکاب شدند . در این برنامه ی محوری ، همرکابان سبز ، محور ۵۰ کیلومتری مریوان تا تفرجگاه جنگلی و زیارتی دره وران را بصورت رفت و برگشت همرکاب شدند .

همرکاب سلیمان جام سحر “دبیر ارشد انجمن دوچرخه سواری آشتی” نیز در این برنامه حضور داشتند و خاطر نشان کردند که برنامه های محوری “همرکاب جامعه ی سالم ” نیاز است پایدار بماند و همرکابان در این برنامه ها از آشتی نمودن با طبیعت درس فرا گیرند و بدانند که دوست ما انسانها همان آشتی با طبیعت است که سلامت را به کام زندگی پایدار و تامین ساخته است .

همرکاب جام سحر ابراز کرد که اردوهای محوری “همرکاب جامعه ی سالم ” تا ۳۰ برنامه ی اردویی یعنی تا مورخ ۱۲ آبان ماه سال جاری ادمه خواهد داشت که بعد از آن سومین پروژه ی اردویی “همرکاب آشتی با طبیعت ” برای جمع آوری بلوط های کوهی (به روو) توسط همرکابان سبز ادآ به منظور احیای طبیعت و  بذرکاری در جنگلهای کوهستانی و قربانی شده ی آتشسوزی حومه ی شهر مریوان با مشارکت و همکاری همرکابان سبز ادآ آغاز می شود.

به روایت تصویر از اردوی ۲۶ محوری همرکاب جامعه سالم

به روایت تصویر از اردوی ۲۷ محوری همرکاب جامعه ی سالم 

  • گروه همرکابان محوری انجمن دوجرخه سواری آشتی (ادآ)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *