آموزش وردپرس
خانه / اخبار انجمن / دعوت برای گردشگری و بازدید از جاذبه های گردشگری کشور

دعوت برای گردشگری و بازدید از جاذبه های گردشگری کشور

گروه سایکل توریسم آشتی در راستای فرارسیدن روز جهانی گردشگری از شرکت های بومی و رسمی شهر سلیمانیه در اقلیم کردستان عراق جهت جذب گردشگر بازدید نمود.

DSC03079

صبح روز شنبه مورخ ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ برابر با ۱۶ سپتامبر ۲۰۱۷ گروه سایکل توریسم  آشتی در  آستانه ی فرارسیدن روز جهانی گردشگری بعد از ۲ روز متوالی در شهر سلیمانیه اقلیم کردستان عراق ، بروشورهای تبلیغی و معرفی جاذبه های گردشگری ” شهرهای کوردنشین و شمال و جنوب ” ایران را همراه با یک دعوت نامه رسمی از طرف شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری سانا پرواز کورد )شهرستان مریوان)  در میان شرکت های گردشگری و آژانس های گردشگری شهر سلیمانیه با توضیح کامل از جاذبه های گردشگری مناطق مختلف ایران بخصوص شهرستان مریوان را معرفی و توزیع نمودند

دبیر سایکل توریسم آَشتی – همرکاب/مختار ولی پور با بیان اینکه سفر گردشگری و دوچرخه سواری “گردشگری ، سنبل آشتی و آرامش ” مدت زمان خاصی  برای اجرایی برنامه های ترویجی وجود نداشت ، جای خوشحالیست که هماهنگی و پیشوازی برخی  ازشرکتهای گردشگری در سطح شهر سلیمانیه بسیار عالی بود و همان همکاری شرکت ها برای جذب گردشگر در شهر سلیمانیه و اطراف آن برای دیدن جاذبه های گردشگری ایران بخصوص شهرستان مریوان خوش بین کننده است . و شرکتهای گردشگری در راستای توسعه ی گردشگری و جذب گردشگر تلاش خواهند کرد که با شرکت سانا پرواز کورد همکاری دوجانبه داشته باشند .

گروه سایکل توریسم آشتی در ادامه ی همان روز از ۲۲ شرکت گردشگری برای جذب گردشگران کورد ، عرب و دیگر قومیتهای عراق که در شهر سلیمانیه اقامت دارند به شهرهای کورد نشین ایران و شمال و جنوب کشور بصورت گروهی و منحصر به فرد دعوت به بازدید نمود و تلاش بدون وقفه را ضامن توسعه ی گردشگری کشور با همکاری شرکت سانا پرواز کورد دانست . شهر سلیمانیه یکی از زیبا ترین شهرهای اقلیم کردستان است که سالانه گردشگران زیادی را از شهرهای اقلیم کردستان ،  جنوب عراق ، ایران ، ترکیه و کشورهای اروپایی به خود جذب می کند . بعلت نزدیکی شهر سلیمانیه با کشور ایران اللخصوص شهرهای  کورد نشین ایران ، سالانه گردشگران  زیادی از آن دیار بصورت انفرادی و خانوادگی به ایران از طریق مرز زمینی و هوایی مسافرت می کنند. گفتنی است که فعالیت ترویجی از طریق همرکابان سایکل توریست آشتی برای معرفی جاذبه های گردشگری مناطق کوردنشین و سایر مناطق گردشگری ایران بی ثمر نبوده و سعی بر تلاش نمودند که در راستای توسعه ی گردشگری در شهر سلیمانیه جدی و با گفتگوی مشارکتی عمل نمایند .

به روایت تصویر از فعالیت ترویجی و تبلیغی ” توسعه گردشگری”در شهر سلیمانیه 

  •    گروه سایکل توریسم آشتی 

همچنین ببینید

پیام سال ۱۴۰۲ خورشیدی خانواده همرکابان سبز GHF

پیام سال ۱۴۰۲ خورشیدی خانواده همرکابان سبز GHF . . خانواده همرکابان سبز GHF برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *