آموزش وردپرس
خانه / دبیرخانه ها / توسعه و ترویج / همرکابی و همنشینی با طبیعت برای همزیستی با آن

همرکابی و همنشینی با طبیعت برای همزیستی با آن

اردوهای یک روزه ی  تفریحی ، گردشگری ، زیست محیطی و سلامتی ” همرکاب آشتی با طبیعت و زیبایی ” در روستای های ” میرگه دریژ و انجیران ” بخش خاومیرآباد  شهرستان مریوان 

ashti-7

انجمن دوچرخه سواری آشتی در مورخ ۳۰ مهر و ۷ – ۸ آبان ماه ۱۳۹۵ محور تفریحی و گردشگری ” روستاهای میرگه دریژ و انجیران(هنجیران) بخش خاومیرآباد شهرستان مریوان / استان کردستان را رکاب زدند در این آیین همرکابان فرهنگ دوست (طبیعت ، سلامت و دوچرخه سواری) با انجام فعالیت زیست محیطی ، طبیعتگاه تفریحی و جنگلی روستای سیف سفلی را از وجود زباله های مضر پاکسازی و تفکیک نمودند . انجمن دوچرخه سواری آشتی با پیام ” همرکاب با حفظ و احیای طبیعت ” در این راستا فعالیتهای زیادی نموده است که با همکاری و همیاری ادارات مربوطه و جوانان خلاق توانسته است  در این عرصه همکار ، همرکاب و فعال باشد.

گردشگری با دوچرخه و نواختن موسیقی برای طبیعت

انجمن دوچرخه سواری آشتی در راستای اردوهای تفریحی و فعالیتی خود به هنر و زیبایی اهمیت زیادی داده که با بهره وری از زیبایی میتوان هنر و طبیعت را با هم تلفیق داد . فرهنگ دوچرخه سواری علاوه بر کار و تفریح و ورزشی بودنش میتواند هنر روح و آرامش لحضات خوش زندگی باشد . که ما انجمن دوچرخه سواری آّشتی در میان همرکابان خلاق خود از هنر و استعداد شان نهایت استفاده و لذت را برده و از طریق هنر و خلاقیت آنان این فرهنگ را با توسعه ی گردشگری به وسیله ی نقلیه سبز (دوچرخه) در میان علاقمندان و غیره ترویج و گسترش داده ایم.

اردوهایی که در پایان مهرماه تا ۸ آبان بصورت تصویری در دو جلسه ی اردویی گزارش میدهد 

 گالری تصاویر 

  • گروه همرکابان محوری ، دبیرخانه توسعه و ترویج / انجمن دوچرخه سواری آشتی (‌تصاویر آرشیو)

     

درباره ی همرکاب آشتی

همچنین ببینید

پیام سال خانواده همرکابان سبز در سال ۱۴۰۰خورشیدی

خانواده همرکابان سبز در سال ۱۴۰۰ خورشیدی فعالیتهای همرکابی سبز را برای بنیاد نهادن جامعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *