آموزش وردپرس
خانه / اخبار انجمن / پیام همرکابان سبز در روز جهانی پیشگیری از خودکشی

پیام همرکابان سبز در روز جهانی پیشگیری از خودکشی

همرکابان سبز به مناسبت ۱۱ سپتامبر “روز جهانی پیشگیری از خودکشی ” برنامه همرکابی برگزار نمودند. 

6

عصر دیروز مورخ ۱۱ سپتامبر ۲۰۱۸  – ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ خورشیدی ، همرکابان سبز انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ) با همکاری انجمن خیریه لاوین  به مناسبت “روز جهانی پیشگیری از خودکشی” مسیر مریوان تا تفرجگاه جنگلی دره وران از توابع بخش خاومیرآباد شهرستان مریوان را همرکاب شدند.

به همین مناسبت همرکابان سبز  به منظورهمدردی با خانواده قربانیان خودکشی در دامن طبیعتگاه دروران ۵ دقیقه سکوت کردند و یاد و خاطره آن قربانیان را گرامی داشتند . و از تمامی نزدیکان ، دوستان و خانواده های محترمی که یکی از اعضاهای خانواده یشان مبتلا به افسردگی و مشکلات روحی و روانی است .، آن را همکاری و مراقبت نمایند و با آن گفتگو کنند تا دستیابی برای فاجعه خودکشی از آن دور بماند .

هدف اصلی انجمن دوچرخه سواری آشتی و انجمن خیریه لاوین بر این دلیل است؛  پیشگیری از آمار مرگ و میر از طریق “تصادفات جاده ای و خودکشی به وسیله ی افسردگی است که برپایی برنامه هایی همچون “سمینارهای مرتبط ، مشاور خانواده ، برگزاری اردوهای همرکابی برای طبیعتگردی  و پایداری یک جامعه سالم با همکاری و مشارکت جمعی ، انفرادی و گروهی تمامی آحاد جامعه بسیار موثر باشد.

انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ) با بنیاد نهادن برنامه های گروهی و همرکابی ، توانست در زمینه های ورزشی ، هنری ، اجتماعی و فرهنگی حسابی را برای فرهنگ همرکابی و همرکاب بودن ایجاد نماید و این فرهنگ را با مشارکت و همرکابی آنان پیش ببرد .

خوشبختانه اگر چه برنامه ها بصورت تجمعی بزرگ ایجاد نشده است ، اما گفتنی است که سیاست فعالیتی ادآ بر این باور بوده که افزایش تعداد در برنامه های همرکابی مشکلات خاصی را به همراه داشته که شاخص ترین و شایع ترین آنها نبود امکانات جاده ای و ترافیکی برای همرکابان می باشد که هر لحظه می تواند مشکلات جانی به همراه داشته باشد. ادآ تمامی فعالیتهای خود را با اجرا نمودن برنامه های گروهی در قالب تعداد ۵ الی ۸ نفره برگزار می نماید .

ادآ بعنوان یک مجموعه مردمی از تمامی علاقمندان به فرهنگ همرکابی می خواهد که روزهای جهانی مرتبط با مسائلات سلامتی را جدی بگیرند ویکی از راهکارهای حمایتی از این روزها همکاری نمودن تک تک جامعه با بهره گیری از فرهنگ همرکابی است که هر یک از ما از منزل تا محل کار خود با دوچرخه سپری کنیم و دیگران را از مزایای فرهنگ دوچرخه سواری آگاه سازیم

همرکابی شما می تواند بزرگترین پیام برای رایج فرهنگ همرکابی در جامعه باشد و الگویی مناسب برای حفظ سلامت و محیط زیست /.  با تشکیل گروههای ۵ نفره در محل زندگی خود ، می توانیم خانواده همرکابان را بنیاد نهیم . و پرچمدار حفظ سلامت جامعه و راهی برای کاهش “استرس ، اضطراب ، افسردگی که در نهایت به خودکشی می تواند منجرب شود ، باشیم.

به روایت تصویر از برنامه همرکابی گرامیداشت “روز جهانی پیشگیری از خودکشی” 

 

English

On the evening of September 11, 2018, Green Cyclists Association (ACO), in collaboration with the Lawen Charity Association, traversed the Marivan Route to the Darwaharan Forest Reserve from the Funeral District of Marivan County, Sanandaj province.
On this occasion, the Green Coordinators remained silent for 5 minutes in order to sympathize with the families of suicide victims in the field of drug trafficking, commemorating the victims.
The main goal of the Recreational Ashti cycling Association and Lawen charity Association is to prevent mortality from road accidents, suicide, and depression, such as seminars, family counselors, bicycle hiking camps, and the sustainability of a healthy community with Collective, individual and collective participation and cooperation are the whole community.
more details:
“HAMRKAB, HAMRKABIE,HAMRKABAN , or the Green Habits” is a social philosophy and platform that was first introduced to the cyclist in the ACO world. For example: Hermakab / Mr. Dara Mirzai, Hemerakab / Peter Lukács and …
The HAMRKAB is said to people who see their health as a life line and to preserve the environment with the bicycle efficiency. Co-founder will set up Carnival and Metin on major issues such as “Health and Environment Day”

Featured posters:

همچنین ببینید

پیام سال ۱۴۰۲ خورشیدی خانواده همرکابان سبز GHF

پیام سال ۱۴۰۲ خورشیدی خانواده همرکابان سبز GHF . . خانواده همرکابان سبز GHF برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *