آموزش وردپرس
خانه / اخبار انجمن / همرکابی سبز در اوایل بهار برای مهربانی با حیوانات

همرکابی سبز در اوایل بهار برای مهربانی با حیوانات

همرکابان سبز بار دیگر همدلی و مهربانی خود را به طبیعت و زیستگاه حیوانات ابراز نمودند.

A (3)

صبح روز جمعه برابر با ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ گروه همرکابان محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ) در اردوی ۱۳ محوری “همرکاب آشتی باطبیعت” در سومین دور از این پروژه در سال جاری ، محور مریوان تا تفرجگاه جنگلی و زیارتی دره وران را از توابع بخش خاومیرآباد مریوان همرکاب شدند. در این آیین همرکابان سبز ادآ با توجه به حفظ محیط زیست و مهربانی با حیوانات زیستگاهی ، تعدادی خوراک از نوع غله را در تفرجگاههای ” حیات وحش زریبار و رودخانه ی بیلو از توابع بخش دشت خاومیرآباد برای حیوانات و پرندگان بجا گذاشتند .

اردوهای محوری “همرکاب آشتی با طبیعت” برنامه های خود را از دومین ماه فصل پاییز با مشارکت جمعی از همرکابان و هواداران طبیعت و محیط زیست آغاز نمودند . گفتنی است که این مجموعه اردوها با هدف ” بذرکاری بلوط کوهی و خوراک به حیوانات و پرندگان تالاب کار خود را تا به امروز پیشبرده است و فعالیتها را در قالب ترویجی برای دوستداران طبیعت به انجام رسانده است.

خوشبختانه ما همرکابان سبز ادآ توانسته ایم که فعالیتهای همرکابی را در میان دیگر گروههای همانند ، ترویج دهیم. و طبیعت را بعوان جایگاهی مقدس  و آرام بخش برای تسکینی روح و روان انسانی  با بهره وری از فرهنگ دوچرخه سواری نمایان کنیم و راز سلامتی و پایداری زندگی را از این طریق و بدین شیوه معرفی کنیم .

اردوهای محوری “همرکاب آشتی با طبیعت” تا پایان سال ۹۶ ادامه خواهد داشت و فعالیتها بصورت محوری در تفرجگاهها برای حفظ طبیعت هر هفته بکار خود ادامه خواهد داد ، علاقمندان داوطلب می توانند همرکاب ما باشند و در برنامه ها حضور بعمل رسانند .

به روایت تصویر از اردوی ۱۳ محوری “همرکاب آشتی با طبیعت”

 

  • گروه همرکابان محوری ادآ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *