آموزش وردپرس
خانه / اخبار انجمن / وفاداری همرکابان سبز با سگ های باوفای طبیعت

وفاداری همرکابان سبز با سگ های باوفای طبیعت

همرکابان سبز در میان مجموعه اردوهای “همرکاب آشتی با طبیعت” اینبار به سگ های تفرجگاهی خوراک دادند .

A (8)

صبح روز جمعه مورخ ۲۲ دی ماه ۱۳۹۶ گروه همرکابان محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ) در هشتمین اردوی محوری “همرکاب آشتی باطبیعت ” اینبار محور مریوان تا تفرجگاه جنگلی نچی از توابع بخش خاومیرآباد را همرکاب شدند . در راستای همین برنامه با اشاره به حفظ محیط زیست و مهربانی با حیوانات جنگلی ، همرکابان سبز چند کیسه ای نانخشکی را تا محور تفرجگاه با خود حمل نموده و در میان سگهای تفرجگاه نچی توزیع نمودند.

این روزها در اوساط زمستان قرار خواهیم گرفت و نیاز است که چشمانمان را به مخلوقات هستی بگشایم که در این طبیعت سبز و پهناور جاندارانی هستند طبیعت را خواهند ساخت و طبیعت با وجود آنها زیباتر خواهد شد. ما انسانها “می دانیم و می فهمیم ” که “ترحم و انسانیت” در وجود هر یک از ما ها جاری است و می توانیم از خودگذشتگی و ترحم را در سرمشق زندگی خود قرار دهیم . حیوانات در این فصل سرد و سفید پوش زمستانی از خوراک و تغذیه لازم برای پایدار ساختن حیات طبیعت محروم هستند ، نیاز است برای تامین خوراک آن حیوانان که سرمایه ی طبیعت هستند ، خوراک “غله و گوشتی” رساند تا همسو با ما زندگی کنند و طبیعت کمتر واقع تخریب شود.

وجود حیات وحش و جنگلها جایی امن و امان را برای “پرندگاه ، خزندگان و چهارپایان” مهیا ساخته است . در مناطقی که جنگل وجود داشته باشد بلااستثنا حیوانات گوناگون و بومی در آن منطقه نیز که به “زیستگاه حیات و حش” شناخته شدنی است ، زندگی می کنند.  برخی از این حیوانات همانند ” سگها و پرندگان ” کمتر از خوراک روزانه ی خود بنا به احتیاجات کافی برخوردار هستند ، این در حالیست که برای ادامه ی حیات کوچ خواهند کرد و در حالت شکار و کشتار انسانها واقع می شوند.

گروه همرکابان محوری ادآ در سومین پروژه و هشتمین اردوی محوری “همرکاب آشتی با طبیعت” فعالیتهای خود را برای پایدار ساختن حیات وحش و زیستگاهها اعلام می دارند و در این راستا برای آَشتی با طبیعت همرکاب خواهند شد. برنامه های محوری ” همرکاب آشتی با طبیعت” از هفتمن اردوی این مجموعه ، فعالیت خوراک رسانی به حیوانات و پرندگان را جایگزین بذرکاری بلوط کوهی و نهالکاری نموده ، گفتنی ست که با آغاز بارش باران و برف فعالیتهای بذر کاری بلوط کوهی و نهالکاری به کار خود ادامه خواهد داد.

گروه همرکابان محوری ادآ هر هفته در روزهای جمعه و بنابه شرایط آب و هوای مساعد در روز های میان هفته اردوهای محوری “همرکاب آشتی با طبیعت ” را با همرکابی همرکابان سبز و علاقمندان آغاز می نماید . علاقمندان نیز می توانند در اردوهای محوری بصورت داوطلبی مشارکت نمایند .

به روایت تصویر از اردوی (۸) محوری همرکاب آشتی با طبیعت

گروه همرکابان محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی ادآ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *