آموزش وردپرس
خانه / اخبار انجمن / برنامه های محوری “همرکاب جامعه ی سالم ” هم رنگ تابستان شد.

برنامه های محوری “همرکاب جامعه ی سالم ” هم رنگ تابستان شد.

اردوهای محوری “همرکاب جامعه ی سالم” فعالیتهای طبیعت گردی و آشتی با طبیعت را در گرمای تابستان ۹۶ تجربه می کند . 

A (3)

گروه همرکابان محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ) در یازدهمین برنامه ی محوری “همرکاب جامعه ی سالم ” که مورخ ۲۷ خرداد ۹۶ با همرکابی جمعی از همرکابان سبز این مجموعه برگزار شد ، محور فعالیتی ” مریوان تا تفرجگاه زیارتی و جنگلی روستای نچی ” را از توابع بخش خاومیرآباد را همرکاب شدند . در همین راستا که در روزهای پایانی فصل بهار قرار گرفته بود ، همرکابان سبز ادآ برای تامین سلامت خود مسافت ۴۵ کیلومتر را (بصورت رفت و برگست) با پیام ” همرکابم با تامین سلامت ” را همرکاب شدند. در همین راستا دبیر ارشد محوری گروه همرکابان محوری ادآ با تاکید بر فرهنگ همرکابی و تامین سلامت اظهار داشت که ” برنامه های همرکابی و محوری همرکابان سبز ” هر هفته بصورت خودجوش و داوطلبانه با همرکابی و آَشتی با طبیعت برگزار خواهد شد.

از طرفی دیگر در روزهای آغازین تابستان برابر با ۲ تیرماه ۹۶ ، دوازدهمین اردوی محوری ” همرکاب جامعه ی سالم ” با مشارکت جمعی از همرکابان سبز ، محور تفریحی و جنگلی تفرجگاه ” روستای سعد آباد – ساوا ” را از توابع بخش خاومیرآباد شهر مریوان به مسافت ۵۵ کیلومتر (رفت و برگشت) همرکاب شدند . در راستای این برنامه همرکابان سبز ادآ در فصل گرم و سوزناک تابستان بار دیگر با طبیعت زیبای دشت ها و کوهستانهای این مرز و بوم آشتی کردند و فرهنگ همرکابی و با هم بودن را نشانی از “تامین سلامت و زندگی پایدار ” برای عموم فراخواندند. گروه همرکابان محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ) در نظر داد که برنامه های محوری و فعالینی ” همرکاب جامعه ی سالم ” را با ایجاد برنامه های تفریحی و متنوع تا پایان تابستان سال جاری به انجام برساند و اردوها را در مسافت های طولانی با اسکاندهی چند روزه در مناطق تفریحی و بکر با مشارکت همرکابان سبز برگزار نماید .

اردوهای محوری و فعالیتی گروه همرکابان محوری ادآ در چندین دوره ی پیاپی و متوالی با مشارکت همرکابان سبز برگزار شده است . شایان ذکر است که برنامه های محوری و اردویی ادآ هر فصل بنابه شرایط مناسب آب و هوایی در یک بخش از مناطق های شهر مریوان برگزار می شود . و در نظر دارد که در این فصل زیبای تابستانی تمامی برنامه های محوری و گردشگری خود را در حومه ی روستاهای بخش شمال مرکزی و بخش سرشیو مریوان با همرکابی همرکابان سبز این مجموعه آغاز نماید .

به روایت تصویر از اردوهای محوری یازده و دوازده ” همرکاب جامعه ی سالم “

  • گروه همرکابان محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی

همچنین ببینید

پیام سال ۱۴۰۲ خورشیدی خانواده همرکابان سبز GHF

پیام سال ۱۴۰۲ خورشیدی خانواده همرکابان سبز GHF . . خانواده همرکابان سبز GHF برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *