آموزش وردپرس
خانه / اخبار انجمن / اردوهای همرکابی و معرفی جاذبه های اکوتوریسم

اردوهای همرکابی و معرفی جاذبه های اکوتوریسم

مجموعه اردوهای گردشگری ” همرکاب جامعه ی سالم” فرصتی مناسب برای فرهنگ طبیعتگردی و جذب اکوتوریسم 

Ashti (15)

صبح روز جمعه برابر با ۵ خرداد ۱۳۹۶ خورشیدی ، گروه همرکابان محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ) محور های شمالی و کوهستانی  دشت خاومیر آباد این شهرستان را همرکاب شدند . در راستای این برنامه با اشاره به موقعیت جغرافیایی ” پستی و بلندی ” آن کوهستانها با ارائه ی عکس و فیلم توسط گروه همرکابان محوری تهیه گردید. که محور کوهستانی شمال منطقه ی خاومیرآباد یکی از جذاب ترین مناطق بکر این شهرستان توسط انجمن دوچرخه سواری آشتی برای فصل آتی سال جاری (تابستان) عنوان و معرفی می شود . همرکابان علاقمند به فرهنگ همرکابی و طبیعتگردی می توانند در اردوهای محوری و گردشگری گروه همرکابان ادآ حضور بهم رسانند .

گروه همرکابان محوری ادآ اولین پروژه ی اردویی ” همرکاب جامعه ی سالم ” را با هدف طبیعتگردی گردی و شناسایی مناطق گردشگری و کوهستانی مناطق دشت خاومیرآباد در مورخ ۶ فروردین ۱۳۹۶ آغاز نمود که در سر آغاز این اردو  از سوی دبیر گروه همرکابان محوری تصمیم به شناسایی و معرفی جاذبه های اکوتوریسم مناطق کوهستانی و محورهای خاکی دشت خاومیرآباد با بهره گیری از فرهنگ همرکابی گرفته شد . در همین راستا بعد از ۲ ماه پیاپی از سال جاری با انجام ۸ اردوی محوری توانسته شد که مناطق های سر سبز و گردشگری بخش شمالی و جنوبی دشت خاومیرآباد را با همرکابی و همت گروه همرکابان محوری ادآ فعالیت شود.

مجموعه اردوهای گردشگری ” همرکاب جامعه ی سالم ” تا پایان خردادماه سال جاری ۹۶ بر روال مذکور ادامه خواهد یافت .  علاقمندان به فرهنگ همرکابی و طبیعت گردی با بهره گیری از فرهنگ دوچرخه سواری می توانند در اردوهای همرکابی حضور بهم رسانند . تمامی برنامه های همرکابی در روزهای تعظیلی جمعه برگزار خواهد شد . و هر هفته بصورت مجدد خبر و گزارش تصویری از مناطق و موقعیت برنامه های اردویی و همرکابی  توسط دبیرخانه توسعه و ترویج انجمن دوچرخه سواری آشتی در سایت رسمی ادآ به اجرا گذاشته می شود .

گزارش تصویری از اردوی ۸ همرکاب جامعه سالم 

  • گروه همرکابان محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی 

 

همچنین ببینید

پیام سال ۱۴۰۲ خورشیدی خانواده همرکابان سبز GHF

پیام سال ۱۴۰۲ خورشیدی خانواده همرکابان سبز GHF . . خانواده همرکابان سبز GHF برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *