آموزش وردپرس
خانه / اخبار انجمن / کارناوال فرهنگ دوچرخه سواری در مریوان با پیام دوچرخه برای کار

کارناوال فرهنگ دوچرخه سواری در مریوان با پیام دوچرخه برای کار

سنندج – ایرنا- کارناوال فرهنگ دوچرخه سواری به مناسبت روز جهانی محیط زیست با پیام ‘دوچرخه برای کار’ ، عصر روز سنبه در شهرستان مریوان برگزار شد.

42640376_35773697eeaad

به گزارش خبرنگار ایرنا این کارناوال از طرف گروه دوچرخه سواری آشتی و با همکاری اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان مریوان، در مسیر روستای عصرآباد به فاصله ۴۵ کیلومتری مریوان برگزار شد. در این برنامه فرهنگی ورزشی با مشارکت اهالی روستا که متشکل از کودکان و نوجوانان بودند محوطه و فضای روستا از زباله پاکسازی شد و همچنین نایلون های زباله از طرف گروه دوچرخه سواری در میان خانوارها توزیع شد.
کارناوال فرهنگ دوچرخه سواری به منظور ترغیب هرچه بیشتر مردم به استفاده از دوچرخه به منظور انجام کارهای روزمره، نقاشی بر روی تابلوهای بوم با موضوع حفاظت از محیط زیست، درختکاری و نهالکاری، پاکسازی طبیعت و تفکیک سازی زباله ها، جشنواره غذاهای گیاهی و سالم از جمله برنامه های فرهنگی است که می توان با اجرای آن نگاه مردم را به سمت محیط زیست بیشتر جلب کرد.
گروه دوچرخه سواری آشتی مریوان چهار روز قبل از اجرای این کارناوال، فراخوانی را با طرح یک پوستر با زبان انگلیسی و با پیام ‘پاکسازی داوطلبانه دوچرخه سواران در روز جهانی محیط زیست’ منتشر کرد و از تمام انجمن های فرهنگ دوچرخه سواری در اروپا و آسیا درخواست نمود در روز ۵ ژانویه با دوچرخه به دامن طبیعت جهت پاکسازی زباله ها بروند.
گروه دوچرخه سواری آشتی مریوان تاکنون چندین برنامه در راستای حفاظت از محیط زیست در این شهرستان برگزار کرده است.ک/۳

42640376_35773699ebefb

42640376_35773700cddae

درباره ی همرکاب آشتی

همچنین ببینید

هفتمین سالروز تاسیس خانواده همرکابان سبز GHF

خانواده همرکابان سبز GHF بمناسبت هفتمین سالروز تاسیس این مجموعه پیامی را خطاب به علاقمندان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *