آموزش وردپرس
خانه / اخبار انجمن / همرکاب با طبیعت و سلامت

همرکاب با طبیعت و سلامت

زیبا ترین لحظات خوش انسانها طبیعت گردی است که احساس رضایت به او خواهد بخشید .  دوچرخه سواری و هم رکابی با طبیعت ، تعبیری از سلامت ، نشاط ، ورزیدگی و جسوری است که انسان را با زیبایی و نشاط تلفیق میدهد.

3


امروزه در زندگی ما طبیعت گردی به عنوان یک فرهنگ و عادت خاص نهادینه شده است که امر واقع تاثیری از آرامش بر زندگی  و آشتی با خلقت پروردگار در جهان است.  از دیرباز تا به امروز شیوه های طبیعت گردی متفاوت بوده و تغییر نموده است . که با طی مدت زمان انسان با مناظر و طبیعت های زیادی رویارو شده است . برای آشتی و همزیستی با طبیعت نیاز است که زمان و امکانات لازمه را برای آن فراهم نمود .

احساس انسانها زیباتر از آنچه هست که خود میداند . این احساس و ذهن زیبا بر اساس خلقت پروردگار متعال ایجاد شده است . که انسان را به اوج سلامتی و خوشبختی میرساند . چه زیباست که برای رویارویی با این طبیعت زیبا به جای امکانات آلاینده سوختی و صوتی از نقلیه ی سبز و همچرخ با طبیعت رویارو شویم . نقلیه ی سبز دوچرخه زیبا ترین لحظه ها را در طبیعت با رکابی آهسته تر از سمند ، خلقت های پروردگار را به انسان نشان میدهد که زیبایی طبیعت فقط نگاهی ساده نیست بلکه صدای سیمرغ و صدای برگ و باد  است که روح انسان را با طبیعت آشتی و تسکین میدهد.

زیبا ترین لحظات خوش انسانها طبیعت گردی است که احساس رضایت به او خواهد بخشید .  دوچرخه سواری و هم رکابی با طبیعت ، تعبیری از سلامت ، نشاط ، ورزیدگی و جسوری است که انسان را با زیبایی و نشاط تلفیق میدهد.

وظیفه ی دوچرخه سواران ، کوهنوردان و تفریحگران نسبت به حفظ طبیعت یک امری جدی و انسانی است که بایستی  علاوه بر  استفاده از طبیعت نیز به حفظ و احیای آن بپردازند. انجمن دوچرخه سواری آشتی در این راستا مفتخر بوده و  تلاش خواهد نمود که همرکاب و  همقدم  طبیعت و محیط زیست باشد ” همکاری همیاران طبیعت  با حمایت  ” سازمان منابع طبیعی و آبخیزذاری و سازمان حفاظت محیط زیست ” در امر احیای طبیعت و حفظ محیط زیست  با  فعالیتهایی همچون ” درختکاری ، بذر کاری ، خوراک به حیوانات ، پاکسازی و تفکیک زباله های مضر را در طبیعت نیز انجام داده است .

 

درباره ی همرکاب آشتی

همچنین ببینید

فرارسیدن سال ۱۴۰۱ و پیام خانواده همرکابان سبز GHF

فرار رسیدن سال نو ۱۴۰۱ خورشیدی و پیام خانواده همرکابان سبز در سال جدید توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *