آموزش وردپرس
خانه / اخبار انجمن / از همرکابی سبز تا شب زنده داری با طبیعت و زندگی

از همرکابی سبز تا شب زنده داری با طبیعت و زندگی

مجموعه اردوهای محوری همرکاب سبز ، فرصتی برای ایجاد گروههای سبز همرکابی در راستای آشتی با طبیعت 

A (16)

صبح روز جمعه مورخ ۱۲ مردادماه ۱۳۹۷ خورشیدی گروه همرکابان سبز انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ) در هفدهمین اردوی محوری #همرکاب_سبز از مجموعه اردوهای محوری گروه همرکابان سبز ادآ ، اینبار محور شهر مریوان تا “روستاهای اسرآباد و ره شه دی ” را از توابع بخش مرکزی این شهر همرکاب شدند . گفتنی است که برگزای اردوی ۱۷ محوری همرکاب سبز  بصورت (یک شب ویک روز) برگزار گردید و شب را در خانه باغی یکی از همرکابان داوطلب ادآ که موقعیت مکانیش در دامن طبیعت “تفرجگاه ره شه دی” در مسیر اصلی “روستاهای ره شه دی به سه راهی سلسی واقع شده ، بسر بردند و یک روز بعد از آن در مورخ ۱۳ مرداد ۹۷ “روزی خاطره انگیز و به یادماندنی” آن تفرجگاه را به مقصد مریوان ترک نمودند.

با ماندن در طبیعتگاه زیبا و جنگلی ره شه دی در خانه باغی همرکاب با وفای انجمن دوچرخه سواری آشتی کاک سوران تابا ، خاطره هایی از شب زنده داری با طبیعت تجربه شد و آن شب زیبای مردادی را با آواز خوانی و قصه گویی افسانه ها و ترانه های کوردی همرکابان سبز که لحظه های زیبا و هیجانیش با سکوت طبیعت شب همراه بود و خاطره ای شیرین شد که با قلمی از احساس و عشق به زندگی با پیوستن به فرهنگ سبز همرکابی در دفتر سبز همرکابان ادآ نگارش شد.

گروه همرکابان محوری ادآ برای چهارمین سال از فعالیتهای سبز همرکابی است که محورهای ” روستایی ، تفرجگاه ها ، دشت ها و کوهها” را با همرکابی سبز سپری می نمایند ، جای خوشحالیست که توانسته شد در این مسیر سبز همرکابی، پیام های متعددی را در راستای پشتیبانی از محیط زیست و سلامت جامعه ” به گوش “علاقمندان و دوستداران فرهنگ همرکابی” فرا خوانیم و نشان دهیم که برای رسیدن به یک زندگی سالم و شرافتمندانه ، نیاز است که همه با یک صدا ، با همدلی و با روح تعامل بخشی و مشارکت اعلام نمائیم که #همه_همرکابیم و با همرکابی سبز ارزشهای زندگی و سلامت و محیط زیست را پاس خواهیم داشت .

جای دارد که از طرف دبیر ارشد محوری و سایر همرکابان ارشد انجمن دوچرخه سوارس آشتی(ادآ) از همرکاب سبز و گرانقدر  جناب آقای “سوران تابا” تقدیر و تشکر کرد که در اردوی ۱۷ محوری همرکاب سبز به نحو احسن از همرکابان سبز ادآ پیشوازی نمودند . امید است که در راستای زندگی تان سبز و تندرست و پاینده باشید. به امید روزی که فرهنگ سبز همرکابی رمزی برای پیشوازی و مهماننوازی از سایر ارزشها همانند ” دوستداران طبیعت ، محیط زیست و سلامت ” جامعه باشد.

برنامه های اردوی همرکاب سبز همچنان ادامه دارد و هر هفته با همرکابی سبز علاقمندان به نگهداری از طبیعت ، سلامت و نشاط جامعه” برگزار میگردد ، دوستان و داوطلبان می توانند در برنامه های مشارکتی و محوری گروه همرکابان سبز ادآ حضور بعمل رسانند . اگر محیط زیست و سلامت و نشاط زندگی را ارج می نهید ، پس #باما_همرکاب_شوید.

به روایت تصویر از اردوی ۱۷ محوری همرکاب سبز – روستاهای “اسرآباد و ره شه دی ” 

  • گروه همرکابان محوری (سبز) انجمن دوچرخه سواری آشتی ادآ
  • دبیرخانه برنامه ریزی و مدیریت ادآ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *