آموزش وردپرس
خانه / اخبار انجمن / یک فصل همرکابی برای آشتی با طبیعت

یک فصل همرکابی برای آشتی با طبیعت

اردوی دوازده و پایداری برنامه های “همرکاب آشتی با طبیعت” برای انجام فعالیت زیست محیطی و مهربانی با حیوانات توسط همرکابان سبز 

A (10)

صبح روز جمعه مورخ ۴ اسفند ۱۳۹۶ گروه همرکابان محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ) در اردوی ۱۲ محوری “همرکاب آشتی باطبیعت ” از سومین دور این پروژه ی زیست محیطی ، محور مریوان-تفرجگاه سیاحتی و زیارتی دره وران را از توابع بخش خاومیرآباد این شهرستان همرکاب شدند.  در این برنامه ی محوری همرکابان سبز ادآ فعالیت زیست محیطی انجام دادند و مهربانی خود را با همرکابی سبزشان به طبیعت همیشه جاوید ابراز نمودند.

گروه همرکابان محوری ادآ در اردوی ۱۲ محوری ” همرکاب آشتی با طبیعت ” با انجام خوراک رسانی به حیوانات و پرندگان پناهگاه حیات وحش دره وران و رودخانه ی بیلو ، اطراف پناهگاه را از خوراکی غله و پسماند نانخشکی پوشش دادند تا حیوانات و پرندگان برای بهتر دسترسی پیدا کردن به خوراکشان ار آن بهره ور شوند .

فعالیتهای زیست محیطی خوراک به حیوانات یکی از خدمتهایی بزرگی است ، انسان در حق حیوانات انجام خواهد داد  که حیوانها برای یافتن خوراک خود دیگر قادر به کوچ و مهاجرت نخواهند شد . اگر برای گردش و تفریح به تفرجگاهها سفر می کنیم ، بدانید که سهمی را در حفاظت آن تفرجگاه طبیعی بر عهده داریم . نیاز است بدانیم  که پسماندهای گوشتی و غله ی خود را نباید در کیسه های زباله و نایلونها در گوشه ای از تفرجگاه و یا در لابه لای درختان بجا گذاشت ، بایستی خوراکی ها را در معرض حیوانات قرار داد که بتوانند به آن دسترسی داشته باشند . و با جستجوی کردن برای خوراک کیسه ها نایلونی را پاره نکنند و سپس به زباله تبدیل شود .

گروه همرکابان محوری ادآ با انجام فعالیتهایی که در راستای حفاظت از محیط زیست انجام خواهد داد تنها فعالیتها بصورت ترویجی و آموزشی برای حفظ و نگه داشتن طبیعت و حیوانات قرار گرفته است . ما نتوانسته ایم فعالیتها را بصورت گسترده و بزرگ انجام دهیم ، اما گفتنی است که فعالیتهای ما توانسته همگان را به حفاظت از محیط زیست و آشتی با طبیعت با بهره گیری از فرهنگ همرکابی آشنا سازد.

اردوهای محوری “همرکاب آشتی با طبیعت” تا پایان سال ۹۶ ادامه خواهد داشت و فعالیتها بصورت محوری در تفرجگاهها برای حفظ طبیعت هر هفته بکار خود ادامه خواهد داد ، علاقمندان داوطلب می توانند همرکاب ما باشند و در برنامه ها حضور بعمل رسانند .

به روایت تصویر از اردوی ۱۲ همرکاب آشتی با طبیعت 

گروه همرکابان محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *