آموزش وردپرس
خانه / اخبار انجمن / حضور پایدار همرکابان سبز در روزهای اوایل پاییزی

حضور پایدار همرکابان سبز در روزهای اوایل پاییزی

گروه همرکابان محوری ادآ از فعالیتهای محوری خود در روزهای اوایل پاییزی خبر داد.

A (5)

صبح روز جمعه مورخ ۷ مهرماه ۹۶ گروه همرکابان محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ)در ۲۴مین اردوی محوری “همرکاب جامعه ی سالم” محور فعالیتی خود را با همرکابی همرکابان سبز ادآ در محور بخش خاومیرآباد شهرستان مریوان آغاز نمودند. در راستای این برنامه ، همرکابان سبز  محور ۵۰ کیلومتری تفرجگاه زیارتی و تفریحی  دره وران را بصورت رفت و برگشت همرکاب شدند. اردوی ۲۴ “همرکاب جامعه ی سالم” یکی از اولین اردوهای فصل پاییز است که در این برنامه ی همرکابی بار دیگر با طبیعت و سلامت آشتی تجدید میثاق شد و نشان دادند که برنامه های همرکابی با طبیعت و جامعه ی سالم همچنان ادامه خواهد داشت . ما خواهان جامعه ای سالم بدون وابستگی به فضاهای مجازی و اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر هستیم . برنامه های همرکابی همان شور و اشتیاق را برای آینده ی پایدار خواهد ساخت .

گروه همرکابان محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی در بزرگزاری اردوی ۲۴ محوری و در پایان این برنامه تعدادی کیسه زباله را در میان خانواده های حاضر در تفرجگاه جنگلی بیلو توزیع نمودند و از آنان خواستند که در حفظ و نظافت تفرجگاه مسئولیت پذیر باشند . چرا که وجود پا باسماندها خسارت بزرگی را در تخریب و نابودی طبیعت ایجاد خواهد کرد و برای احیا نمودن آن بایستی زندگی و زمان را وقف آن نمود .

از طرفی دیگر و در برنامه ای ویژه ، گروه همرکابان محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ) روز جمعه مورخ ۱۴ مهرماه ۹۶ – ۲۵مین اردوی محوری “همرکاب جامعه ی سالم” را با همرکابی همرکابان سبز ادآ در مسیر ۱۶ کیلومتری -روستای کولان تا پناهگاه حیات وحش زریبار بصورت (رفت و برگشت) همرکاب شدند. در این برنامه ی محوری بدلیل آماده سازی برنامه های آتی ادآ، اردوی مورد نظر بصورت موقت برگزار گردید.

گفتنی است که انجمن دوچرخه سواری آشتی ریزبند برنامه های محوری را از اوایل آبان ماه ۹۶  با برگزاری “سومین دور ازپروژه اردوهای “همرکاب آشتی باطبیعت” فعالیت های مشارکتی احیای طبیعت را با همکاری همرکابان سبز این مجموعه آغاز می نماید  . پروژه برنامه های مشارکتی “پاییز و زمستانه” همرکاب آشتی با طبیعت ” با ایجاد فعالیتهایی همچون ” بذرکاری ، درختکاری ، خوراک رسانی به حیوانات و پاکسازی پسماند ها در طبیعت ” معرفی و انجام خواهد شد.

تمامی فعالیتها در قالب دوستانه و امری انسانی بصورت خودجوش در قالب فعالیتهای ” همرکابی و زیست محیطی ” توسط گروه همرکابان محوری انجمن دوجرخه سواری آشتی ایجاد خواهد شد . علاقمندان و دوستداران به فرهنگ طبیعت و فرهنگ همرکابی می توانند در برنامه های محوری ادآ حضور بعمل رسانند . گفتنی است که برنامه ها در روزهای تعظیلی جمعه بنابه شرایط مساعد آب و هوایی فصل ” پاییز و زمستان ”  سال جاری برگزار خواهد شد.

  • مجوعه اردوهای “همرکاب جامعه ی سالم” همچنان تا پایان مهرماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

به روایت تصویر از اردوهای محوری ” ۲۴ و ۲۵ ” محوری همرکاب “جامعه ی سالم ”  محور های مرکزی و خاومیرآباد مریوان 

  •  گروه همرکابان محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *