آموزش وردپرس
خانه / اخبار انجمن / پیشوازی از همرکاب سایکل توریست آلمانی

پیشوازی از همرکاب سایکل توریست آلمانی

پیشوازی از یک سایکل توریست جوان آلمانی بعد از چندین ماه همرکابی سبز 

7

صبح روز دوشنبه ۱۰ دی ماه ۱۳۹۷ خورشیدی توسط دبیرخانه سایکلتوریسم انجمن دوچرخه سواری آشتی(ادآ) از سایکل توریست اروپایی ، همرکاب سبز – جناب آقای”کریستوف والتر” ۲۲ ساله از ولایت بایرن آلمان شهر نورنبرگ که از نیمه سال ۲۰۱۷  تور دوچرخه سواری خود را آغاز نموده  و سایر کشورهای اتحادیه اروپا را همرکاب شده است.

همرکاب سبز ” کریستوف والتر” با گذر از کشورهای “فرانسه ، ایتالیا ، یونان و ترکیه سپس وارد ایران شد و بعد از همرکابی و دیدن از چند استان کشور از استان کرمانشاه و سنندج و سپس مریوان نیز دیدن کرد.

شایان ذکراست که بعلت بارش برف و باران “برخی از شهرهای کشور به ویژه شهرهای جوانرود ، پاوه تا مریوان” را به وسیله ی ماشین گذارند تا بتواند راه و مسیر کنونی خود را با سلامت طی نماید.

همرکاب سبز ” کریستوف والتر ” به نحو احسن از مردم ایران و به ویژه شهرستان مریوان بابت پیشوازی گرمشان تقدیر و تشکر کرد و افزود مردم ایران با من مهربان بودند و مرا مورد احترام خود قرار دادند.

یادمه که در  شهر مشهد بودم پلیس راهنمایی و رانندگی تا مسیر کوتاهی برای امنیت جانم از مسیر پر تراکم شهر تا بیرون از شهر “جاده اصلی مشهد به تهران” راهی کرد تا در محور پر تراکم شهری اتفاقی برایم نیفتد .

هدف این همرکاب آلمانی از گشتن و سفر با دوچرخه به دور دنیا بدین شرح است که “فرهنگ ها و اقلیتهای گوناگون را از نزدیک بشناسد” و آن را در دفتر خاطرات زندگیش بنویسد که جهان را همرکاب شدم تا بشناسم مرزها و فرهنگ ها را …

همرکاب سبز “کریستوف والتر” بعد از چند روز اسکان در یکی از مسافرخانه های شهر مریوان سپس در مورخ ۱۴ دی ماه روز جمعه ، شهرستان مریوان را بطرف اقلیم کوردستان عراق ترک نمود .

این همرکاب جوان آلمانی در نظر دارد بعد از همرکابی اقلیم کوردستان به کشور ترکیه و اروپای شرقی بازگردد و سپس از کشور مجارستان همرکاب اتریش و کشورش آلمان شود.

دبیرخانه سایکلتوریست ادآ از همرکابان ارشد/ فهیم ناصری ، دارا میرزایی ، کیوان پناهی و همرکابان سبز/ سیوان امینی ، سوران تابا ، سیروان تابا  و آرام محمدی نهایت تقدیر و تشکر را دارد که همراه و همرکاب این پیشوازی بزرگ و ارزشمند بودند.

به روایت تصویر از همرکاب سبز “کریستوف والتر” و همراهی همرکابان سبز ادآ 

  • گروه همرکابان سبز آشتی 
  • دبیرخانه سایکلتوریسم ادآ 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *