آموزش وردپرس
خانه / اخبار انجمن / همرکابی سبز ، پیام آور بهار زندگی است.

همرکابی سبز ، پیام آور بهار زندگی است.

همرکابان به مناسبت فرارسیدن بهار ۹۷ اولین اردوی خود را با پیام “همرکاب سبز” آغاز کردند. 

A (11)

صبح روز جمعه مورخ ۳ فروردین ۱۳۹۷ هجری خورشیدی گروه همرکابان محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ) اولین اردوی محوری سال نو را با پیام “همرکاب سبز ” به مناطق سر سبز دشت خاومیرآیاد آغاز کردند . در همین راستا همرکابان سبز ادآ به منظور آشتی با طبیعت و تامین سلامت ، محور اکوتوریسم و سرسبز روستاهای “بیلو ، نچی ، دره وران ، بناوچله ، گاگل ، سیف علیا و سفلی و روستای کولان ” را با همرکابی هم به انجام رساندند و بار دیگر سلام و همرکابی خود را با آن طبیعت جاوید و سبز تجدید نمودند.

گروه همرکابان محوری ادآ بعد از اتمام پروژه اردویی “همرکاب آشتی با طبیعت” که در ۱۵ برنامه ی اردویی در مورخ ۲۵ اسفند ۹۶ بکار خود پایان داد ، توانست با طبیعت و حفظ آن همرکاب شود و این راز بزرگ همرکابی را با عنوان و پیام امسال ” #همرکاب_سبز ، #همرکاب_زندگی” که از طرف دبیر ارشد ادآ عنوان شد ، پایدار باشد. بر همین اساس انجمن دوچرخه سواری آشتی پایداری و ترویج برنامه های “زیست محیطی و سلامتی ” را با مشارکت همرکابان و علاقمندان به فرهنگ دوچرخه سواری و طبیعتگردی ” در سال جاری با عنوان پیام ذکر شده ، برگزار می نماید.

انجمن دوچرخه سواری آشتی در سال جاری ۹۷ اردوهای خود را طبق برنامه های قبل با مشارکت سبز همرکابان ادامه خواهد داد و تلاش می کند که از طریق همرکابی سبز ، پیام و خواسته ی خود را به همه ی دوستداران طبیعت و سلامت و تمامی اقشارهای مختلف جامعه ابراز نماید . ما خواستاریم که از این طریق و بدین شیوه پیام آور سلامت “محیط زیست و جامعه” باشیم . هر افرادی که در روز از فرهنگ دوچرخه سواری برای سپری نمودن امورات کاری و تفریحی خود بهره مند می شود ، یک “همرکاب سبز” به شمار می رود . همرکابی سبز بمعنای تبعیت از “سلامت خود و جامعه ” است. همه دوست داریم که در سایه سلامت زندگی کنیم .

گروه همرکابان محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ) هر هفته در روز های جمعه و در برخی از شرایط های اضظراری در میان هفته نیز به فعالیتهای سبز همرکابی با همرکابی همرکابان سبز ادآ به دامن طبیعت همرکاب خواهد شد . علاقمندانی که بصورت داوطلبی و خودجوش قصد مشارکت در برنامه ها را دارند ، می توانند همرکاب ما باشند و همانند دیگر همرکابان سبز به حفظ محیط زیست و آشتی با طبیعت از طریق همرکابی سبز حضور بعمل رسانند.

به روایت تصویر از اردوی ۱ همرکاب سبز   

آخرین اردوی محوری “همرکاب آشتی با طبیعت” در روزهای پایانی سال ۱۳۹۶ 

گفتنی است که گروه همرکابان محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ) مورخ ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ خورشیدی در یک روز بسیار زیبا و بارانی در اردوی ۱۵ محوری “همرکاب آشتی با طبیعت”  محور مریوان تا دیدگاه زیبا و شگفت انگیز دریاچه ی زریبار  را به منظور پاکسازی محوطه جنگلی آن دریاچه واقع در ضلع شمالی زریبار همرکاب شدند . و بمدت ۱ ساعت تمام با شرایط آب و هوای سرد بارانی آن محوطه ی زیبا و جنگلی را از وجود پسماندهای مضر ” بطرهای پلاستیکی ، شیشه ای و آلومینیومی” که وجود آنها بیش از یک میلیون سال غیر قابل تجزیه است را پاکسازی و در نایلونهای جداگانه تفکیک نمودند.

گروه همرکابان محوری ادآ اردوی ۱۵ محوری “همرکاب آشتی با طبیعت” را جز آخرین اردوی این پروژه در سومین سال پیاپی خود اعلام کرد و با انجام برنامه هایی همچون ” خوراک به حیوانات و پرندگان ، بذرکاری و نهالکاری ، همرکابی به منظور آشتی با طبیعت و تامین سلامت ، توزیع کیسه های زباله و پاکسازی طبیعت تفرجگاهها ” در ۲ آذرماه تا ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ در ۱۵ اردوی باشکوه به کار خود پایان داد.

دبیر ارشد انجمن دوچرخه سواری آشتی و دبیر گروه همرکابان محوری ادآ از سایر همرکابانی که در این مجموعه اردوها حضور بعمل رسانند و همرکاب ادآ بودند ، صمیمانه تشکر و قدردانی می کنند . امید است که بار دیگر به منظور تجدید فعالیتهای سبز و انساندوستانه که در راستای ” حفظ محیط زیست و سلامت ” انجام می شود ، مشارکت نموده و در راستای زندگی سبزتان موفق و پیروز باشید.

به روایت تصویر از آخرین اردوی همرکاب آشتی با طبیعت 

  •  گروه همرکابان محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *