آموزش وردپرس
خانه / اخبار انجمن / برگزاری اردوهای محوری ۱۱ و ۱۲ همرکاب سبز

برگزاری اردوهای محوری ۱۱ و ۱۲ همرکاب سبز

برگزاری پروژه اردوهای “همرکاب سبز” در اوایل فصل گرم تابستانی با شور و اشتیاق بیشتر همرکابان روبرو می شود.

صبح روز جمعه مورخ ۱ تیرماه ۱۳۹۷ خورشیدی گروه همرکابان سبز انجمن دوچرخه سواری آشتی(ادآ) در یازدهمین اردوی محوری #همرکاب_سبز محور فعالیتی بخش مرکزی و خاومیرآباد مریوان ، روستاهای ” کولان ، سیف ، محمده ، بناوچله ” شهر مریوان را با همرکابی سبز در گرمای سوزان تابستانی از اوایل ماه تیر همرکاب شدند .

در این برنامه سبز همرکابی ، همرکابان سبز ادآ با شور و اشتیاق همرکابی، بار دگر اثبات کردند که همرکابی سبز ، همان آشتی روح با طبیعت همیشه سر سبز و پایدار است که با برنامه های همرکابی نشان دادیم “همرکابی سبز، رازی آشکار برای تندرستی و  محیط زیست” است با همرکابی سبز به پایداری یک زندگی سبز و تندرست آغاز خواهیم کرد .

پروژه اردوهای محوری “همرکاب سبز” برنامه ای متفاوت و مدلی جدید در عرصه ترویج فرهنگ دوچرخه سواری برای آشنایی و آشتی با طبیعت است و در این راستای این برنامه ها، همرکابان سبز به فعالیت حفظ محیط زیست و ماندگاری در طبیعت را تجربه خواهند کرد . گفتنی است که تابحال مجموعه اردوهای “همرکابی سبز” توانسته برای نخستین بار “کودکان و نوجوانان” را با مسائل زیست محیطی و سلامتی به وسیله ی اسباب روح و روان ساز دوچرخه و با افکاری آمیخته از فرهنگ سبز همرکابی با طبیعت و هستی آشنا کند.

با همرکابی سبز نشان دهیم که “بدست آوردن سلامت روح و روان” آشتی با طبیعت و دوری از کم تحرکی جسمی و وابستگی به فضای بی روح و تخریب ساز مجازی و بازیهای رایانه ای است .  با همرکابی سبز ، زندگی را تندرست و آینده را سبز کنیم ، با همرکابی شما ، همه همرکابیم …

به روایت تصویر از اردوی یازده محوری همرکابی سبز 

برگزاری اردوی ۱۲ محوری همرکاب سبز در محور تفرجگاهی دره وران 

ADA (4)

صبح روز جمعه مورخ ۸ تیرماه ۱۳۹۷ خورشیدی گروه همرکابان سبز انجمن دوچرخه سواری آشتی(ادآ) در دوازدهمین اردوی محوری #همرکاب_سبز برای چندمین بار پی در پی محور همیشه سر سبز و جنگلی بخش خاومیرآباد  “تفرجگاه زیارتی دروران” مریوان را با همرکابی سبز در آن گرمای سوزان تابستانی همرکاب شدند .

همرکابان سبز ادآ در این برنامه ی سبز همرکابی برای پایداری “سلامت و محیط زیست” پیامی را خطاب به “جوانان و تمامی اقشار جامعه ” اعلام نمودند ، که سلامت جامعه و حفظ محیط زیست با همرکابی شما آغاز می شود ، اگر به سلامت و زندگی خود احترام قائلید می توانید از همین حالا به فرهنگ همرکابی پیوسته شوید و همرکابی سبزتان می تواند الگویی مناسب برای همه جامعه باشد که حفظ آندسته از ارزشها انسانی حقی است بر گردن همه و مسئولیتی همیشگی در راستای زندگی شماست.

با همرکابی سبز می توانیم “حس تعامل ، دوستی ، ارتباط و روح را با طبیعت ” سازگار بخشیم . خوب است که بدانیم ” فعالیتهای سبز همرکابی از امروز تا به آینده به یک فرهنگ عمومی برای آشتی با طبیعت و تامین جامعه سبز و تندست به وسیله ی کودکان و نوجوانان ” راه اندازی خواهد شد .

بیائید با همرکابی سبزمان نسبت به “حفظ محیط زیست و سلامت جامعه” برخوردار باشیم و جامعه را از هر نوع مشکل و چالشی که دامنگیر “سلامت و محیط زیست ” می شود ، جلوگیری کنیم . چرا که ما انسانها خود ساختار به وجود آوردن مشکل برای به مخاطره انداختن “محیط زیست و سلامت جامعه ” هستیم و می توانیم آن را مهار کنیم.

برنامه های محوری پروژه اردوهای همرکاب سبز همچنان ادامه دارد . برای پیوستن به اردوهای همرکابی، می توانید به ما پیوندید و همرکاب ما باشید . همرکابی سبز شما ، الگو پذیری مطمئن برای ترویج “فرهنگ حفظ محیط زیست و تندرستی جامعه” است . #همه_همرکابیم

به روایت تصویر از اردوی ۱۲ محوری همرکاب سبز 

  • گروه همرکابان محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ)
  • دبیرخانه ترویج و توسعه ادآ 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *