آموزش وردپرس
خانه / اخبار انجمن / آشتی با طبیعت ، همرکابی و مهربانی است با طبیعت

آشتی با طبیعت ، همرکابی و مهربانی است با طبیعت

اردوهای “همرکاب آشتی با طبیعت” برنامه ای برای پایدار “حفظ محیط زیست و تامین سلامت همگانی ” 

DSC06847

صبح روز جمعه مورخ ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ گروه همرکابان محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ) در یازدهمین اردوی محوری “همرکاب آشتی با طبیعت” اینبار در دو ناحیه ی زیستگاهی و جنگلگاهی “پناهگاه حیات وحش زریبار و منطقه ی جنگلی دره وران” فعالیت زیست محیطی انجام دادند و مقدار زیادی پسماند خوراکی غله را به منظور مهربانی با حیوانات و پرندگان در لابه لای درختان و کنار آب پناهگاه حیات وحش دریاچه زریبار پخش نمودند تا پرندگان  و حیوانات آن پناهگاه برای دسترسی به خوراک از آن استفاده کنند .

گروه همرکابان محوری ادآ در سومین دور مجموعه اردوهای ” همرکاب آشتی با طبیعت” توانسته است که فعالیتهای محوری خود را در زمینه ی حفاظت از محیط زیست بصورت ترویجی و عملی به اجرا بگذارد تا گردشگران بومی و غیره در حفظ “طبیعت زیستگاهها و جنگلگاهها ” جدی عمل نمایند و با مشارکت همدیگر برای پایداری زیست بوم بصورت جدی وارد عمل شوند.

امروزه حفاظت از طبیعت به عمل جدی نیاز دارد و الزامیست همه ی ما برای آن همرکاب و همقدم بوده تا این طبیعت زیبای زیستگاهها و جنگلگاهها برای آیندگان و  نسلها باقی بماند . آینده ی تالاب و جنگلگاهها ، آینده ی امروز و فردای ما نیست ، بلکه آینده ی نسلها و قرن ها سال است در تاریخ ، و شاهد آن  باشیم که ” حفظ طبیعت ” نعمت پرباری است از آن چه که ایزد منان برایمان خلق نموده است .

برنامه های محوری “همرکاب آشتی با طبیعت هر هفته در قالب اردوهای محوری و همرکابی ” صورت خواهد پذیرفت ، علاقمندان به فرهنگ طبیعتگردی و محیط زیست می توانند در این مجموعه از اردوها در روزهای تعطیلی جمعه حضور بعمل رسانند . با همرکابیتان ” طبیعت و سلامت ” را پایدار خواهیم ساخت .

به روایت تصویر از اردوی ۱۱ “محوری همرکاب آشتی با طبیعت “

  • گروه همرکابان محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *