آموزش وردپرس
خانه / اخبار انجمن / برگزاری دومین کنگره رهبریت GHF

برگزاری دومین کنگره رهبریت GHF

برگزاری دومین کنگره رهبریت خانواده همرکابان سبز GHF سال ۱۴۰۳-۱۴۰۵ خورشیدی

قبل از اعلام برنامه لازم میدانم که یاد و خاطره همرکابان ارشد خانواده همرکابان سبز روانشاد: اعلم حبیبی شیراز ، مهندس علی فاضلی ، فهیمه مظفری و نوید ابراهیمی” از همرکابان برجسته و دلسوز این مجموعه را گرامی بداریم. اگر تا به امروز پاینده ایم فقط به حرمت روح پاک این عزیزان پاینده و همرکابیم. روحتان شاد و یادتان گرامی ای همرکابان آسمانی، همه همرکابیم.

به استحضار سایر اعضای خانواده همرکابان سبزGHF  ميرسانيم كه هیئت محترم همرکابان ارشد بنابه اساسنامه فعالیتی این مجموعه در نظر دارد که دومین کنگره رهبری خانواده همرکابان سبز GHF برگزار نماید. این کنگره جهت انتخاب کابینه جدید رهبریت اداره محوری و فرهنگی خانواده همرکابان سبز در سوم تیرماه ۱۴۰۳ تیرماه خورشیدی بعد از دو سال فعالیت خستگی ناپذیر (کابینه اول)برگزار خواهد شد.

از همرکابان ارشد و افرادی که علاقمند به اهداف و برنامه های خانواده همرکابان سبز هستند می توانند نام و مشخصات خود را بصورت الکترونيكی در دبیرخانه نظارت  GHFکاندید نمایند. دومین کنگره رهبریت GHF در تاریخ ۳ تیر ۱۴۰۳ خورشيدی بصورت آنلای برگزار خواهد شد. داوطبین و همرکابان ارشد می توانند رزومه خود را به دبیرخانه نظارت ارسال نمایند و سایر اعضای خانواده همرکابان سبز GHF حق انتخاب و رای دادن را دارند.

شایان ذکر است که برگزاری اولین دور کنگره رهبریت خانواده همرکابان سبز در تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ خورشیدی برگزار شد این کنگره با انتخاب ۶ نفر از همرکابان ارشد گروههای همرکابی سبز در دبیرخانه های برنامه ریزی و نظارت اداره محوری برگزیده شدند. طبق اساسنامه خانواده همرکابان سبز GHF كنگره یا (مجمع عمومی) هر دو سال یکبار برگزار خواهد شد. و بمدت ۳ روز جهت انتخاب هیئت رهبری خانواده همرکابان سبز ادامه خواهد داشت.

جای دارد که از همرکابان ارشد محوری در دبیرخانه برنامه ریزی، GHF: شهلا روحی فرزانه ، زهرا بهرامی و فهیمه داوری و همچین از همرکابان ارشد در دبیرخانه نظارت، محبوبه ارغیانی ، داریوش زیوری و رامیار کریمیان نهایت تقدیر و تشکر نمود که در اولین دور کنگره رهبریت خانواده همرکابان سبز برنامه ها و اهداف GHF را رهبریت و هدایت نمودند.

پیشاپیش روز و هفته جهانی محیط زیست ۵ ژوئن ۲۰۲۴ را به همرکابان سبز تبریک عرض می نمائیم امید است که در هفته جهانی محیط زیست با همان پیام “همرکاب بدون خودرو ، همرکاب هوای پاک” فعالیتهای محوری و فرهنگی همرکابی سبز را برای پایداری محیط زیست و سلامت زندگی به انجام برسانید.

 

باتشکر دبیرخانه روابط و هماهنگی خانواده همرکابان سبز GHF

فرم کاندید (اینجا را کلیک کن)

همچنین ببینید

پیام سال نو ۱۴۰۳ خورشیدی GHF

پیشاپیش فرارسیدن سال نو ۱۴۰۳ خورشیدی را به تمامی همرکابان سبز در سراسر جهان و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *