آموزش وردپرس
خانه / اخبار انجمن / همرکابی سبز برای ترویج فرهنگ سلامت و ایجاد تنوع و نشاط

همرکابی سبز برای ترویج فرهنگ سلامت و ایجاد تنوع و نشاط

همرکابان سبز برای ایجاد شادی و نشاط و تامین سلامت جسم و روان فعالیت همرکابی به انجام رساندند.

DSC00388-(56)

صبح روز جمعه مورخ ۲۲ تیرماه ۹۷ خورشیدی، گروه همرکابان محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ) در چهاردهمین اردوی محوری #همرکاب_سبز محور مریوان تا تفرجگاه “دره وران و محور گردشگری دریاچه زریبار” را به منظور ترویج “الگوی سلامت جامعه” همرکاب شدند.

همرکابان سبز ادآ با همان پیام اوایل سال جاری ؛ “همرکاب سبز ، همرکاب زندگی” که از طرف دبیر ارشد انجمن دوچرخه سواری آشتی عنوان گردیده بود ، نشان دادند که فرهنگ همرکابی فرصتی مناسب و غنیمتی بزرگ برای ایجاد نشاط جامعه است و تعامل با هم بودن و اساس زندگی را با روحیه مشارکت به اوج شادی خواهند رساند.

گروه همرکابان سبز ادآ با محوریت حفظ “سلامت و محیط زیست” سنین های مختلف”نوجوانان ،بزرگسالان و پیشکسوتان” را در راستای فعالیتهای سبز، همرکاب ساخته است و بر همین اساس خانواده همرکابان سبز را برای نخستین بار با مدلی جدید و خلاقانه در عرصه ترویج فرهنگ دوچرخه سواری برای علاقمندان به طبیعت ، امورات داوطلبی و گردشگری در جهان بنیاد داد .
همرکابان سبز هر هفته در روزهای تعطیلی به ویژه در روزهای میان هفته به دامن طبیعت همرکاب شده و در همان راستا بصورت خودجوش به فعالیت زیست محیطی خواهند پرداخت .

در پایان برنامه اردویی ۱۴ همرکاب سبز با مشارکت سبز همرکابان محوری ادآ، درختان محوطه ی تفرجگاه جنگلی دره وران را به منظور پایداری طبیعت تفرجگاهها آبیاری نمودند و بار دیگر اثبات نمودند که همرکابی سبز به نشان “حفظ محیط زیست و آشتی انسان با موجودات سازنده ی طبیعت است که با همرکابی و تکاپو در این راستا زندگی تمام جانداران پایدار و  زنجیره غذایی ما انسانها در امنیت زیستگاهی قرار خواهد گرفت.

پروژه اردوهای همرکاب سبز هر هفته در روزهای جمعه با همرکابی سبز علاقمندان به طبیعت برگزار خواهد شد و علاقمندان به فرهنگ همرکابی می توانند در پروژه اردوهای همرکاب سبز  بصورت خودجوش و داوطلبی حضور بعمل رسانند.

به روایت تصویر از اردوی محوری ۱۴ همرکاب سبز

  • دبیرخانه ترویج و توسعه انجمن دوچرخه سواری آشتی(ادآ) 
  • گروه همرکابان سبز ادآ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *