آموزش وردپرس
خانه / اخبار انجمن / فرهنگ همرکابی به منظور آشتی انسان با طبیعت

فرهنگ همرکابی به منظور آشتی انسان با طبیعت

گروه همرکابان محوری در ششمین و هفتمین اردوهای ” همرکاب جامعه ی سالم ” این بار محور روستاهای ” چاوگ – سلسی و محمده – کولان ” را همرکاب شدند . 

A (2)

صبح روز جمعه مورخ ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ گروه همرکابان محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ) برای چهارمین بار پیاپی محور مریوان روستاهای – بیلو ، دره وران ، بناوچله ، محمده ، سیف سفلی و روستای کولان ” از توابع بخش مرکزی و خاومیر آباد این شهرستان را با هدف شناسایی موقعیتهای گردشگری و اکوتوریسم منطقه همرکاب شدند .  همرکابان ادآ برای چندمین بار پیاپی است که مسیر مورد نظر را همرکاب می شوند  مجدد بودن موقعیتهای اردو جهت معرفی و میزبانی علاقمندان به طبیعت گردی و شناخت آنها با موقعیت جغرافیایی مسیر جنگلها از لحاظ پستی و بلندی آن می باشد .  ۲۹ اردیبهشت برابر با ۱۹ می ۲۰۱۷ مصادف است با روز جهانی ” دوچرخه برای کار” همرکابان انجمن دوچرخه سواری آشتی با همرکابی در مسیر اردوی هفتم یاد این روز را گرامی داشتند که فرهنگ استفاده از دوچرخه حقی است برای همه و در همه جا ، بایستی این فرهنگ نهادینه شود . بهره گیری از فرهنگ دوچرخه سواری برای انجام کارها ، سلامت و محیط زیست برای همیشه پایدار و در امان خواهد بود . امید به آن روزی که آحاد جامعه برای کم کردن ترافیک و تامین سلامت خود و جامعه از فرهنگ دوچرخه سواری برای کار  در حومه ی شهر و محل زندگی اقدام بعمل نمایند.

از طرفی دیگر در ششمین اردوی “همرکاب جامعه سالم” همرکابان سبز ادآ محور کوهستانی روستای چاوگ و دشت سر سبز روستای سلسی را با هدف ” آشتی با طبیعت ، تامین سلامت جسم و روان و شناخت موقعیتهای گردشگری و طبیعتگردی مناطق بکر مریوان ” را در هفته ی گذشته مورخ ۲۲ اردیبهشت ۹۶ همرکاب شدند . در این برنامه ی همرکابی با اشاره به اکوتوریسم منطقه و شناخت فرهنگ دوچرخه سواری  از طرف انجمن دوچرخه سواری آشتی تصاویر مختلفی از کوهستانهای سر سبز ، درختان ، گیاهان و مسیر های جاده خاکی را بصورت عکس تهیه و در آرشیو فعالیتی خود ثبت نمودند.

گروه همرکابان محوری ادآ در نظر دارد که از علاقمندان به فرهنگ همرکابی و طبیعتگردی دعوت بعمل نماید که  آشتی نمودن با طبیعت و تامین سلامت همگانی ، محورهای کوهستانی و دشت مانند این مرز و بوم را با همرکابی هم به انجام رسانند و جامعه و زندگی را برای همیشه پایدار سازند . اردوهای طبیعتگردی ” همرکاب جامعه ی سالم ” هر هفته بصورت مجدد تا پایان شهریور ماه سال جاری ادامه خواهد داشت .گروه همرکابان محوری ادآ  در اردوهای آتی محورهای  فعالیتی خود را بنابه فرارسیدن فصل تابستان تغییر خواهد داد.

به روایت تصویر از محورهای طبیعتگردی 

همچنین ببینید

پیام سال نو ۱۴۰۳ خورشیدی GHF

پیشاپیش فرارسیدن سال نو ۱۴۰۳ خورشیدی را به تمامی همرکابان سبز در سراسر جهان و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *