آموزش وردپرس
خانه / دبیرخانه ها / آموزش / پیام انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ) در سال ۱۳۹۸خورشیدی

پیام انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ) در سال ۱۳۹۸خورشیدی

پیام تبریک انجمن دوچرخه سواری آشتی به مناسبت فرارسیدن سال نو ۱۳۹۸ هجری خورشیدی 

7

در سال ۱۳۹۷ هجری خورشیدی با همان پیام “همرکاب سبز ، همرکاب زندگی” همرکاب شدیم و آموختیم که همرکابی سبز همان درس پایداری زندگی سبز و سالم است، سال ۹۷ سالی بود پر از شور و نشاط ، پر از صفا و صمیمیت در بین همرکابان سبز و برنامه های سبز همرکابی… ما همرکابان سبز انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ) همان مسیر را در پیش گرفتیم که جامعه ی امروزی ما بدان نیاز دارد؛ (حفظ محیط زیست و سلامت جامعه)

ما همرکابان سبز ادآ با اندیشه و تفکر سبز ، خدمت به حفظ محیط زیست و سلامت همگانی را در مسیر ترویج و آموزش جامعه بدون هیچ نوع چشمداشتی قرار دادیم.
با دیدگاه و نگرشی داوطلبانه در مسیر اهدافهایمان همان اهداف “فرهنگ سبز همرکابی ” با کمال عزت و افتخار فعالیت نمودیم و همرکابی سبزمان را به زندگی و جامعه ادا نمودیم.

در سال ۹۷ دبیرخانه برنامه ریزی و نظارت با همکاری دبیرخانه روابط و هماهنگی انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ) چندین گروه دوچرخه سواری از شهرها و استانهای نقاط مختلف کشور را همپیمان جامعه مشارکتی “خانواده همرکابان سبز” ساختند. و در این مسیر توانستند با مشارکت و همیاری آن گروهها به فعالیت و خدمت به جفظ محیط زیست و سلامت جامعه بپردازند و خوشبختانه قدمهای جدی در این عرصه برداشته شد.

در سه فصل اول (بهار ، تابستان و پاییز) سال ۱۳۹۷ خورشیدی ، بیش از ۲۵ اردوی محوری و زیست محیطی به نام و نشان”همرکاب سبز” با مشارکت همرکابان سبز در روزهای تعطیلی جمعه و روزهای وسط هفته فعالیت گردید و در آخرین فصل سال ۹۷ با نام و نشان ” پنجمین پروژه اردویی و محوری “همرکاب زندگی” با هدف خوراک رسانی به پرندگان ، حیوانات ، کاشت نهال و پاکسازی پسماندهای مضر طبیعت در ۱۰ اردوی محوری توسط گروههای سبز همرکابی و همپیمان خانواده همرکابان سبز در محور تالابها ، و تفرجگاههای نزدیک شهر برگزار و فعالیت گردید.

در سال ۹۷ توسط دبیرخانه ترویج و توسعه و دبیرخانه فرهنگی و هنری ادآ چندین برنامه فرهنگی، هنری و ترویجی در شبکه های اجتماعی ادآ فعالیت و پوشش داده شد، جای دارد از همرکابان سبز-ی که مدام بصورت فعال از همرکابی سبزشان برای دبیرخانه ترویج و توسعه ادآ عکس ارسال نمودند، تشکر و قدردانی کرد.
گفتنی است که دبیرخانه میزبانی و سایکلتوریسم ادآ در سال ۹۷ از دوچرخه سواران گردشگر به نحو احسن استقبال نمود.

در زمینه های مختلف دیگری در دو بخش فعالیتی ادآ (فرهنگی و محوری) توسط خانواده همرکابان سبز و انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ)  فعالیتهای چشمگیری به انجام رسانده شد  که تک تک این فعالیتها در بخش خبری ادآ بصورت تصویری و شفاف در لینکی جداگانه پوشش خواهد یافت.

دبیرخانه نظارت ادآ و روابط خانواده همرکابان سبز؛ از تمامی گروههای همرکابی سبز ، همرکابان ارشد ، همرکابان سبز و داوطلب که در سایر برنامه های محوری و فرهنگی در سال ۱۳۹۷ خورشیدی حضور بعمل رسانده اند، تقدیر و تشکر می نماید و آرزوی موفقیت و سربلندی را از ایزد منان برای شما عزیزان خواستار است.

پیام سال ۱۳۹۸ هجری خورشیدی توسط انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ) :

Banner-123

 دبیرخانه برنامه ریزی و مدیریت انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ) سال ۱۳۹۸ هجری خورشیدی را به سایر همرکابان سبز و فعالان عرصه فرهنگ سبز همرکابی تبریک و تهنیت عرض می نماید . در آغاز این سال جدید و دور جدید فعالیتهای سبز همرکابی در هر دو بخش(فرهنگی و محوری) ادآ  که پیام سال ۱۳۹۸ هجری خورشیدی با نام و نشان “در مسیر سبز همرکابی ، همه همرکابیم” خطاب به دوستداران فرهنک سبز همرکابی و خانواده همرکابان سبز اعلام میداریم.

در مسیر سبز همرکابی برای حفظ و پایداری محیط زیست و سلامت جامعه همه دست در دست هم داده و پا به پای هم همرکاب خواهیم شد و فرهنگ و اندیشه سبز همرکابی را در سرمشق زندگیمان قرار خواهیم داد. اگر همه ی ما یکدیگر را به حفظ محیط زیست و سلامت جامعه فرا خوانیم  ،دیگر شاهد صفوف “داروخانه ها برای تهیه دارو و مراجعه به مراکزهای پزشکی نخواهیم شد، اگر در مسیر سبز همرکابی واقع شویم و خیابان و کوچه های شهر را همرکاب خود سازیم ، دیگر شاهد “ایجاد ازدحام و ترافیک و آلاینده های ناشی از خودروهای تک سرنشین نخواهیم بود.

در این سال جدید و در مسیر سبز همرکابی با همه همرکاب شویم و از خودگذشتگی، انسانیت ، ترحم را در مسیر برنامه های “فرهنگی و محوری” قرار دهیم و بسوی کارهای نیک و داوطلبی پیوسته شویم. یکی از برنامه های مهم سال ۹۸ که توسط انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ) و خانواده همرکابان سبز ارائه و فعالیت خواهد شد شامل اجرای برنامه های همرکابی سبز در راستای توسعه فرهنگ سبز همرکابی با برگزاری ” اردوها، کارناوال و تورهای گردشگری و فعالیتی” به منظور ترویج فرهنگ “صلح و دوستی ، حفظ سلامت ، محیط زیست ، و همدردی با قربانیان حوادث های طبیعی و ناخواسته  همانند “سیل ، زلزله ، آتشسوزی…” مشارکت نمائیم و در حد توانایی خود به هر طریقی اطرافیان و جامعه را برای کمک به آن قربانیان فراخوانیم.

 در مسیر سبز همرکابی با یک هدف و یک آرمان همه همرکاب خواهیم شد تا برای زدودن آلام بشری و  شرایط سخت و دشوار زیست محیطی برای بنیاد نهادن جامعه ای “سبز و سالم ” سهیم و همرکاب باشیم. اگر چه ما بخش کوچکی از ساختار جامعه هستیم ، اما در کنار جامعه با افکار “سبز و سالم” در راستای کارهای ترویجی و داوطلبی با همرکابی سبزتان روز به روز  بزرگ و بزرگتر خواهیم شد.

جای دارد که از بخش محوری خانواده همرکابان سبز و فرهنگی ادآ نهایت تشکر و قدردانی را نمود:

همرکابان سبز زنده رود نقش جهان (اصفهان)

  • بخش محوری: 
  • همرکابان سبز آشتی (مریوان)
  • همرکابان سبز بندر انزلی 
  • همرکابان سبز البرز (مهر شهر کرج) 
  • همرکابان سبز سفیران ترافیک (تهران)
  • همرکابان سبز زاگروس (مهاباد) 

پوسترهای دبیرخانه ترویج و توسعه ادآ در سال ۱۳۹۸ خورشیدی “در مسیر سبز همرکابی ، همه همرکابیم” 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *