آموزش وردپرس
خانه / اخبار انجمن / همرکابی سبز در روز جهانی مقابله با سرطان

همرکابی سبز در روز جهانی مقابله با سرطان

خانواده همرکابان سلامت بمناسبت روز جهانی پیشگیری از سرطان، فعالیت همرکابی سبز به انجام رساندند.

ADA (4)
روز جهانی پیشگیری از سرطان (همرکابان سبز زنده رود نفش جهان) اصفهان پل خواجو

به گزارش روابط و هماهنگی خانواده همرکابان سبز: صبح روز دوشنبه مورخ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ خورشیدی توسط گروههای همرکابی سبز بمناسبت روز جهانی پیشگیری از سرطان و با پیام “من هستم و من می توانم” فعالیت همرکابی سبز به انجام رساندند و در همین راستا با عیادت از مراکزهای پیشگیری از بیماری سرطان ” رقیبان قهرمان مقابله با بیماری سرطان” را عیادت کردند.

خانواده همرکابان سبز جامعه ای متشکل از اقشارین مختلف جامعه در سنینهای مختلف می باشد که با همدلی ، همفکری ، همکاری و همرکابی سبزشان از “محیط زیست پاک و سلامت اجتماعی” حمایت خواهند کرد. این خانواده همرکابی تلاش می کنند که موضوع حفظ محیط زیست و سلامت را با برنامه های همرکابی سبز در میان مردم ترویج دهند تا جامعه از معضل ها و مشکلات سلامتی باخبر شوند و در مسیر اصلی سلامت و زندگی پایدار واقع شوند.

در روز جهانی پیشگیری از سرطان توسط خانواده همرکابان سبز فعالیتهایی صورت گرفت و بصورت گزارش تصویری شرح می شود :

گروه همرکابان سبز زنده رود نقش جهان (اصفهان)

ADA (5) ADA (6)

صبح روز دوشنبه مورخ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ خورشیدی توسط همرکابان سبز زنده رود نقش جهان اصفهان بمناسبت روز جهانی پیشگیری از سرطان با پیام “من هستم و من می توانم” فعالیت همرکابی سبز خود را از پل خواجو این شهر تا بیمارستان امید را آغاز نمودند .

در همین راستا برنامه ی خود را در بیمارستان امید که یکی از مراکزهای درمانی بیماری سرطان در شهر اصفهان می باشد، آغاز نمودند و برای امید و همدلی به رقیبان قهرمانی که هر روز دست و پنجه با بیماری سرطان نرم می کنند دیدار نمودند و در میان آنها شیرینی امید و پیروزی را پخش نمودند.

جای دارد از همرکابان ارشد گروه ” رویا شیرزاد ، علیرضا ابوطالبی ، مینا ملاوانی، محمد دلیل گو” و سایر همرکابان سبز زنده رود نقش جهان که در این راستا بی دریغ فعالیت نمودند، تشکر نمود که با همرکابی سبزشان همدلی خود را در این روز ابراز نمودند.

گروه همرکابان سبز سفیران ترافیک (تهران)

ADA (2) ADA (8)

صبح روز دوشنبه مورخ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ خورشیدی توسط همرکابان سبز سفیران ترافیک تهران بمناسبت روز جهانی پیشگیری از سرطان با پیام “من هستم و من می توانم” فعالیت همرکابی سبز خود را از مسیر خاقانی این شهر تا “پژوهشکده سرطان پستان”  آغاز نمودند .

در میان این برنامه به دعوت دکتر مجیدزاده مدیر پژوهشکده سرطان پستان خطاب به همرکابان سبز سفیران ترافیک توصیه هایی در رابط با پیشگیری از سرطان مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و در پایان برنامه از طرف مدیران پژوهشکده سرطان ، حضور همرکابان سبز سفیران ترافیک تهران را ارج نهادند.

از سویی دیگر در مورخ ۲۹ بهمن ۹۷ برای بار دیگر توسط پروژهشکده سرطان پستان توسط مدیر پژوهشکده “دکتر مجیدزاده ” از همرکابان سبز سفیران ترافیک دعوت شد که در همایش پیشگری از سرطان در سالن انصار تهران حضور بعمل رسانند.

در آغاز این برنامه که با حضور جمع کثیری از زنان  برگزار گردید ، حضور همرکابان سبز سفیران ترافیک در این مراسم بعنوان همرکابان سلامت معرفی شدند و با انداختن شال صورتی به دور گردنشان  بمنظور پیشگیری از سرطان ، حمایت خود را در مقابله با این بیماری کشنده ابراز داشتند و اعلام  نمودند که همرکابی سبزمان در راستای “حفظ سلامت و پایداری زندگیست”  که برای حفظ سلامت خود و جامعه به صفوف همرکابی سبز بپیوندیم تا زندگی پایدار بماند .

در پایان همایش پیشگیری از سرطان ، توسط دکتر مجیدی زاده مدیر پژوهشکده از همرکابان سبز سفیران ترافیک نهایت تقدیر و تشکر شد.

جای دارد که از همرکابان ارشد/ زهرا بهرامی ، شهلا روحی فرزانه و سایر همرکابان سبز سفیران ترافیک بابت برگزاری روز جهانی پیشگیری از سرطان نهایت و تقدیر و تشکر را نمود.

گروه همرکابان سبز آشتی (مریوان)

ADA ADA-(13)

صبح روز سه شنبه مورخ ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ خورشیدی توسط همرکابان سبز آشتی مریوان بمناسبت هفته  پیشگیری از سرطان با پیام “من هستم و من می توانم” فعالیت همرکابی سبز خود را از شهر مریوان  تا تفرجگاه جنگلی سیف سفلی بخش خاومیرآباد مریوان آغاز نمودند .

در همین راستا با حرکت همرکابی سبز گروه اعلام شد؛ که همرکابی سبزمان در راستای حفظ سلامت جامعه و الگویی مناسب برای پایداری زندگی و جامعه سبز و سالم است. تمامی اقشار جامعه باید تحرک سالم و پایدار را در سرمشق زندگی خود قرار دهند و سلامت را همچون سپری محکم  در برابر بیماریهایی همچون سرطان قرار دهند تا زندگی و زندگانی  پایدار باقی بماند .

همرکابان سبز آشتی، پیروی از همرکابی سبز را حرکتی نوین برای حفظ سلامت جامعه و محیط زیست پاک می دانند حفظ محیط زیست بمنظور  استشمام هوای پاک برای هر فرد در جامعه عنوان می شود، اگر چه افرادهایی که از اتومبیل شخصی برخوردار نیستند! اما این بدان منظور نیست که توانایی خرید اتومبیل و یا از داشتن اتومبیل محروم هستند! افرادهایی که در طول روز با دوچرخه و یا با پای پیاده محورهای شهر را طی می کنند، یک نوع همرکاب سبز بوده و خواهان آنند که هوای پاک و آسمان آبی در معرض گازهای کشنده و خطرناک ناشی از اتومبیلها واقع نشوند و در مسیری حرکت کنند که قوانین حقوق شهروندی را با همرکابی سبز حفظ کنند.

به خطر انداختن هوای پاک می تواند در بروز سرطان موثر باشد و بیشتر از ۵۰ درصد سرطانها عامل اصلی آن آلودگی هوا و وجود گازهای سمی مونواکسید کربن CO2  در هوا محسوب می شود که با استشمام آن می تواند منجرب به مشکلات تنفسی و مهمتر از آن سرطان ریه تبدیل شود.

جای دارد که از همرکابان ارشد گروه / دارا میرزایی ، کیوان پناهی ، محمد پزشک ، فهیم ناصری ، ماکوان محمدی ، کامران رضایی و سایر همرکابان سبز آشتی نهایت تقدیر و تشکر را نمود که همیشه برای حفظ سلامت جامعه و محیط زیست در مسیر همرکابی سبز حرکت نموده اند.

به روایت تصویر از فعالیتهای جمعی گروههای همرکابی سبز در روز جهانی پیشگیری از سرطان 

  • روابط و هماهنگی خانواده همرکابان سبز
  • دبیرخانه ترویج و توسعه انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *