آموزش وردپرس
خانه / اخبار انجمن / همرکابان سبز ، همرکاب زندگی شدند.

همرکابان سبز ، همرکاب زندگی شدند.

برگزاری پروژه اردوهای محوری #همرکاب_زندگی با هدف حفاظت از محیط زیست توسط گروههای همرکابی سبز 

A (11)    A (6)

صبح روز جمعه ۲۱ دی ماه ۱۳۹۷ خورشیدی خانواده همرکابان سبز انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ) از فعالیت محوری گروههای همرکابی سبز خبرداد و اعلام نمود که دیروز سومین اردوی محوری #همرکاب_زندگی (چهارمین سال پی در پی فعالیتهای محوری در فصل زمستان) با هدف خوراک رسانی به پرندگان مهاجر توسط گروه همرکابان سبز زاگروس مهاباد با انجام خوراک رسانی به پرندگان در حاشیه تالاب یوسف کند آن شهرستان فعالیت گردید و از طرف گروه همرکابان سبز آشتی مریوان در حاشیه حیات وحش دریاچه زریبار توابع روستاهای کولان و سیف این شهرستان فعالیت خوراک رسانی به پرندگان مهاجر به انجام رسید.

گفتنی است که در اردوهای قبلی (۱ و ۲) #همرکاب_زتدگی در مورخ ۳۰ آذر و ۱۴دیماه ۹۷ توسط گروه همرکابان سبز آشتی مریوان فعالیت خوراک به پرندگان مهاجر تالاب زریبار از توابع روستای کولان بخش مرکزی این شهرستان نیز فعالیت گردید. و همرکابان سبز این مجموعه مقداری خوراک را در حاشیه ساحلی تالاب توزیع نمودند تا پرندگان و حیوانات بومی تالاب به خوراکهای ریخته شده دسترسی پیدا کنند.

برگزاری پروژه اردوهای محوری (همرکاب زندگی) تنها در قالب زیست محیطی شکل نگرفت بلکه در زمینه سلامت و تفریح نیز توسط “گروه همرکابان سبز بندرانزلی” در شهرستان بندرانزلی (استان گیلان) در اولین اردوی محوری “همرکاب زندگی” با حرکتی زیبا  فعالیت سبز همرکابی در حاشیه دریای خزر برگزار گردید و همرکابان سبز این مجموعه اعلام نمودند که همرکابی سبزمان در راستای پایداری زندگی و سلامت اجتماعی گره می خورد .

از طرفی دیگر برای نخستین بار از تاریخ همرکابی سبز استان البرز توسط “گروه همرکابان سبز مهرشهر کرج” اولین اردوی (همرکاب زندگی) در راستای ترویج فرهنگ همرکابی سبز به انجام رسید و همرکابان سبز این مجموعه با افکاری سبز و سالم به صفوف سبز همرکابی پیوستند تا ثابت کنند زندگی پایدار است و محیط زیست را با همدلی و همرکابی سبز حفظ خواهیم کرد.

خانواده همرکابان سبز ادآ از سایر گروههای همرکابی سبز و رهبران همرکاب ارشد و اعضاهای همرکاب سبز آن گروهها نهایت تقدیر و تشکر را دارد که با همرکابی سبز شان نشان دادند “همرکاب زندگی و آینده ای سبز و سالم” هستند :

  • گروه همرکابان سبز بندرانزلی – همرکاب ارشد محوری/ محمد امین معصومی
  • گروه همرکابان سبز زاگروس مهاباد – همرکابان ارشد محوری/ دیاکو توتونچی ، آریان صالحیه ، مهران گوران ، رامیار کریمیان و سایر همرکابان سبز گروه
  • گروه همرکابان سبز مهرشهر کرج – همرکاب ارشد/ مرجان خاندانی و سایر همرکابان سبز گروه
  • گروه همرکابان سبز آشتی (مریوان) همرکابان ارشد/ دارامیرزایی ، کیوان پناهی ، محمد پزشک و سایر همرکابان سبز گروه
  • گروه همرکابان سبز زنده رود نقش جهان (اصفهان) – همرکاب ارشد/ مینا ملاوانی و سایر همرکابان سبز گروه
  • گروه همرکابان سبز سفیران (تهران)  همرکابان ارشد/ شهلا روحی فرزانه ، زهرا بهرامی
  • و سایر همرکابان سبز و داوطلبی که بصورت انفرادی خارج از قالب گروهی با برنامه های محوری همرکاب و همدل شدند.

به روایت تصویر از فعالیت خانواده همرکابان سبز 

 

  • روابط و هماهنگی خانواده همرکابان سبز 
  • دبیرخانه ترویج و توسعه ادآ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *