آموزش وردپرس
خانه / اخبار انجمن / برگزاری دور جدید اردوهای زمستانی همرکاب زندگی

برگزاری دور جدید اردوهای زمستانی همرکاب زندگی

برگزاری چهارمین پروژه اردوهای زمستانه ی همرکاب زندگی با هدف انجام فعالیت زیست محیطی 

Site1

خانواده همرکابان سبز انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ) صبح روز جمعه مورخ ۷ دی ماه ۱۳۹۷ خورشیدی در نشستی رسمی میان همرکابان سبز این مجموعه به مسئله  فعالیتهای محوری و برگزاری دور جدید برنامه های اردویی به مناسبت آغاز فصل زمستان و انجام فعالیت زیست محیطی توسط “گروههای سبز همرکابی” بحث و گفتگو کردند .

بعد از تبادل نظر میان همرکابان سبز ادآ با دبیر ارشد خانواده همرکابان سبز ، به نتایج کلی و نهایی موضوع جلسه جهت برگزاری چهارمین دور پیاپی برنامه های همرکابی سبز به توافق رسیدند و پروژه ی ۳ ماهه ی زمستان را با نام و نشان “همرکاب زندگی” جهت انجام فعالیت زیست محیطی در زیستگاههای حیات وحش ، تالاب ها و کوهستان های حومه ی شهر بپردازند.

چهارمین دور پروژه اردویی #همرکاب_زندگی از ۱ آذر تا ۲۰ اسفند سال جاری به کار خود ادامه خواهد یافت و هر هفته به مراتب در روزهای جمعه  و تعطیلی با همرکابی سبز گروههای همرکابی در “شهرهای اصفهان ، مهاباد ، بندرانزلی ، مریوان و چند شهر دیگری ” بصورت متفرقه توسط همرکابان سبز به فعالیت زیست محیطی همانند ” خوراک رسانی به حیوانات ، بذرکاری بلوط کوهی و گزانگبین ، نهالکاری و پاکسازی پسماندها ” در طبیعت کوهستانها و تفرجگاههای جنگلی خواهند پرداخت .

برگزاری پروژه اردوهای محوری “همرکاب سبز” یک نوع حرکت خودجوش و داوطلبی ست که توسط همرکابانی از اقشارین مختلف جامعه مورد حمایت و پیشوازی قرار خواهد گرفت . البته بیشترین شرکت کننده این نوع فعالیتها “دانش آموزانی” هستند که با عشق و علاثه به صفوف خانواده همرکابان سبز و گروههای همرکابی سبز خواهند پیوست.  جای خوشحالیست که توسط همرکابان ارشد گروهای همرکابی سبز برنامه های اردویی و سایر پروژه های همرکابی مدیریت و رهبری می شود.

علاقه مندان به #فرهنگ_همرکابی_سبز می توانند در برنامه های سبز همرکابی شرکت نمایند و فرم ثبت نام را در وبسایت رسمی ادآ تکمیل نمایند ، با گذاشتن معلومات صحیح خود در سامانه-ی فرم توسط همرکابان ارشد گروهها اطلاع رسانی میشود و از علاقمندان دعوت به برنامه ها خواهند شد.

“اطلاع رسانی به منظور “زمان و ساعت برگزاری” اردوها بنابه شرایط کنونی آب و هوا مشخص خواهد شد و توسط همرکابان ارشد و محترم گروههای همرکابی اعلام خواهد شد.

علاقمندان “درخواست ، پیشنهاد و نظراتی” را که در راستای بهتر پیش بردن برنامه ها در نظر دارند، می توانند با نشانی ادمین تلگرامی @Hamrkab_green یا به نشانی ایمیل : [email protected] ارائه نمایند.

نظرات ، پیشنهادات و ایده های شما علاقمندان به فرهنگ همرکابی برای خانواده همرکابان سبز ادآ قابل احترام و ستایش است ، امید است که با همرکابی سبزتان توانسته به ترویج فرهنگ زیست محیطی و سلامت اجتماعی کمکی نموده باشیم.

#همه_همرکابیم #همرکاب_سبز #همرکاب_زندگی 

فرم ثبت نام در خانواده همرکابان سبز

فایل PDF چگونگی برگزاری چهارمین دور اردوهای محوری #همرکاب_زندگی را دانلود کنید (الزامیت) ↓

جهت دانلو بر روی تصویر پایین کلیک کنید 

1212

  • خانواده همرکابان سبز انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ)
  • دبیرخانه روابط و هماهنگی ادآ 
  • دبیرخانه ترویج و توسعه ادآ 

همچنین ببینید

پیام سال ۱۴۰۲ خورشیدی خانواده همرکابان سبز GHF

پیام سال ۱۴۰۲ خورشیدی خانواده همرکابان سبز GHF . . خانواده همرکابان سبز GHF برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *