آموزش وردپرس
خانه / اخبار انجمن / برگزاری پروژه اردوهای “همرکابی سبز” همچنان ادامه دارد…

برگزاری پروژه اردوهای “همرکابی سبز” همچنان ادامه دارد…

گزارشی مختصر از اردوهای ۲۷ و ۲۸ و ۲۹ محوری گروه همرکابان سبز آشتی که در اردوهای اخیر توسط همرکابان سبز به انجام رسيد.

صبح روز جمعه مورخ ۲۰ مهرماه ۱۳۹۷ خورشیدی گروه همرکابان سبز انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ) در اردوی ۲۷ محوری همرکاب سبز ، محور مریوان تا تفرجگاه زیارتی و جنگلی دره وران از توابع بخش خاومیرآباد این شهرستان را همرکاب شدند. همرکابان سبز ادآ در اردوی ۲۷ محوری خواستار همرکابی جامعه با طبیعت شدند و اعلام نمودند که برای تامین سلامت جسم و روان نیاز است که همه با طبیعت برای پایداری یک زندگی خوب و سالم همرکاب شوند.

مسئله سلامت در برنامه های محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی تنها یک پیام نیست! بلکه حرکتی خودجوش و پایدار است که تمام آحاد جامعه با بهره گیری از فرهنگ سبز همرکابی، جهشی را در تغییر افکار و راز صحیح زیستن بر اساس خودباوری و خود آزمایی تجربه نمایند .

پیروی از فرهنگ همرکابی سبز ، پایداری سلامت و محیط زیست است که با همرکابی سبز میتوانیم بیشتر به حل معضلات زیست محیطی و سلامت جامعه کمک کرد . بیائیم با همین هدف به محیط زیست خویش کمک کنیم . و عادتمان را با همرکاب بودن و راه چگونگی زیستن هماهنگ سازیم .

به روایت تصویر از اردوی محوری ۲۷ همرکاب سبز

برگزاری اردوی ۲۸ محوری همرکاب سبز

صبح روز جمعه مورخ ۲۷ مهرماه ۱۳۹۷ خورشیدی گروه همرکابان محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ) محور مریوان تا تفرجگاه حیات وحش دریاچه زریبار را از توابع بخش مرکزی روستای کولان باهدف انجام فعالیت زیست محیطی همرکاب شدند .همرکابان سبز دراین برنامه خودجوش و محوری به منظور انجام فعالیت زیست محیطی محوطه جنگلی تفرجگاه کولان را از وجود زباله های مضر پاکسازی و تفکیک نمودند.

انجام فعالیتهای زیست محیطی در برنامه های محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی بعنوان فعالیتی دائمی در راس برنامه ها قرار خواهد گرفت تا حفظ محیط زیست و بهداشت محیط برای تمامی اقشارها به ویژه نوجوانان و کودکان نوجیه گردد که برنامه های سبز همرکابی ، مدرسه ای برای آغاز فعالیتهای مشارکتی و داوطلبی است که همه در یک راستا و با یک هدف به انجام فعالیتهای خودجوش و داوطلبی برای حفظ محیط زیست و بهداشت با مشارکت در برنامه های محوری همرکاب خواهند شد.

به روایت تصویر از اردوی ۲۸ محوری همرکاب سبز 

برگزاری اردوی ۲۹ محوری همرکاب سبز

photo_2018-11-06_05-50-33

صبح روز  جمعه مورخ ۱۱ آبان ۱۳۹۷ خورشیدی گروه همرکابان محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ) محور مریوان تا تفرجگاه جنگلی دریاچه زریبار را از توابع بخش مرکزی شهرستان مریوان باهدف انجام فعالیت زیست محیطی همرکاب شدند .همرکابان سبز دراین برنامه خودجوش و محوری به منظور انجام فعالیت زیست محیطی محوطه جنگلی و تفرجگاهی دریاچه زریبا را از وجود زباله های مضر پاکسازی و تفکیک نمودند.

اردوهای محوری همرکاب سبز همچنان ادامه دارد و علاقمندان به فرهنگ سبز همرکابی می توانند در راستای اردوهای محوری شرکت نمایند تا با همرکابی سبز و اندیشه ی سبز همرکابیمان توانسته باشیم سهم بزرگی را در حفط “محیط زیست و سلامت جامعه” ایجاد نمائیم .

به روایت تصویر از اردوی ۲۹ محوری همرکاب سبز 

  • گروه همرکابان سبز آشتی 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *