آموزش وردپرس
خانه / اخبار انجمن / همرکابی سبز در غروب زرد پاییزی برای آشتی با طبیعت

همرکابی سبز در غروب زرد پاییزی برای آشتی با طبیعت

گروه همرکابان سبز آشتی با هدف ترویج همرکابی سبز برای آشتی با طبیعت در یک راستا همرکاب شدند.

آ (11)

صبح روز جمعه مورخ ۱۳ مهرماه ۱۳۹۷ خورشیدی در اردوی ۲۶ محوری #همرکاب_سبز توسط گروه همرکابان سبز انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ) محور مریوان تا مسیر تفرجگاه “کولان ، سیف سفلی و علیا، گاگل ، بناوه چله و دره وران” را از بخش خاومیرآباد مریوان همرکاب شدند. در راستای این برنامه محوری، همرکابان سبز ادآ  همرکابی سبز خود را با لحظات زیبای طبیعت پاییزیسپری نمودند.

برنامه های اردویی همرکاب سبز پروژه ای پایدار در راستای اکوتوریسم گردی منطقه ، تفرج ، شادی و نشاط هفتگی است که بهره وری کودکان و نوجوانان ، جوانان و پیشکسوتان در برنامه های محوری و اردویی همرکاب سبز ، سهم بزرگی را در پیشگیری از وابسته شدن به فضای مجازی ، بازیهای رایانه ای و در انزوا قرار داشتن به منظور کم تحرکی جسمی و روحی دارد و حضور آنان در برنامه های مشارکتی و تفریحی موجب شده که بیشتر علاقه و استعدادشان را به مسائل تحرک و لحظات هیجانی نزدیک سازد.

وجود برنامه های تفریحی متعدد و پرجنب جوش برای نوجوانان امری اساسی است که بایستی بسیار در آن راستا فعالیت نمود و نوجوانان را در برنامه های مشارکتی و داوطلبی حضور داد تا استعدادهای نهفته را با وجود آن برنامه ها دریابند.

پیشکسوتان بازنشسته در کنج خانه ها استراحت بدنی و روحی را به کم تحرکی و خواب ترجیح داده اند! اما باید بدانند که بیشتر از نوجوانان و جوانان نیاز به تحرک جسمی دارند و در این راستای برای تامین سلامت “جسم و روان ” بایستی از برنامه های سبز همرکابی برای آشتی با طبیعت پیروی نمایند و بر آن پایدار باشند.

پیروی از فرهنگ سبز همرکابی یک باور است بر اصول عمل در راستای حفظ محیط زیست و سلامت با همرکابی سبز آحاد جامعه  امکان پذیر است  ، اگر من و شما افکار سبز را به عمل تبدیل کنیم، در واقع با جدیدت می توانیم یک “همرکاب سبز” برای الگوی پذیری جامعه باشیم.

اردوهای محوری همرکاب سبز همچنان ادامه دارد و علاقمندان به فرهنگ سبز همرکابی می توانند در راستای اردوهای محوری شرکت نمایند تا با همرکابی سبز و اندیشه ی سبز همرکابیمان توانسته باشیم سهم بزرگی را در حفط “محیط زیست و سلامت جامعه” ایجاد نمائیم .

به روایت تصویر از اردوی ۲۶ محوری همرکاب سبز

  • گروه همرکابان سبز آشتی 
  • دبیرخانه ترویج و توسعه ادآ 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *