آموزش وردپرس
خانه / اخبار انجمن / از همرکابی سبز تا شور و نشاط تابستان

از همرکابی سبز تا شور و نشاط تابستان

همرکابان سبز محوری در گرمای سوزان مردادی ، همرکاب و همسفره با طبیعت شدند. 

A (12)

صبح روز جمعه مورخ ۱۸ مردادماه ۱۳۹۷ خورشیدی، گروه همرکابان سبز انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ) در برنامه اردویی ۱۸ محوری #همرکاب_سبز ، اینبار محور مریوان تا روستای “نسل” از توابع بخش مرکزی شهرستان سروآباد را همرکاب شدند .  همرکابان سبز ادآ در این اردوی “یک شب و یک روز” ، شب را در روستای نسل در منزل یکی از همرکابان سبز ادآ بسر بردند.

در راستای اردوی ۱۸ محوری همرکاب سبز، همرکابان محوری ادآ روز جمعه ساعت ۹ صبح به مقصد روستای نسل همرکاب شدند و برای استراحت نیمروزی، نهار را در خانه باغی یکی از دوستان همرکاب سبز ادآ جناب آقای/ شعیب احمدی بسر بردند. این خانه باغ بسیار زیبا و سر سبز در کنار رشته کوههای زاگروس در مسیر اصلی روستاهای تفلی و نی آباد  واقع شده است.

 گفتنی است که بصورت شفاف از آن طبیعتگاه زیبا و هیجان انگیز روستای قلعه گاه که موقعیت خانه باغی در آن واقع شده است توصیف نمود؛ طبیعتگاه زیبا و سرسبز قلعه گاه به نام رودخانه صید ماهی قلعه گاه مشهور است ، این طبیعتگاه جنگلی محل سکونت و پناهگاه طبیعی “حیوانات و پرندگاه بومی” آن منطقه می باشد . محوطه جنگلی و کوهستانی آن جز رشته کوههای زاگروس میباشد که با سیمای بسیار زیبا از درختان پربار بلوط ، گزانگبین و دیگر گونه های گیاهی ” را دارا می باشد. در دل طبیعتگاه و در کنار کوهستان جنگلی تفرجگاه قلعگاه ، رودخانه ای وجود دارد که مردمان بومی روستاهای ” نی آباد ، تفلی ، قلعه جی ، قلعه گاه و شهرستان سروآباد”  برای گذراندن روزهای تفریحی و تعطیلی همراه با خانوده ها به آنجا گردش می کنند.

طبیعتگاه زیبای تفرجگاه جنگلی قلعه گاه به حدی بینظیر بوده که اگر در وصف آن زیاده روی شود ، باز از زیباییهایش کمتر وصف نموده ایم . همرکابان سبز ادآ برای آشتی با طبیعت و بازسازی روح و روان همرکاب شدند که اعلام نمایند”راز بقای روح انسان با طبیعت و آفرینشهای پروردگار در ارتباط است” هرچه به هستی نزدیک شویم زیبایی ها بیشتر به ما نزدیک می شوند ، این طبیعت زیبا و دست نخورده رنج و زحمت بیکران گذشته هایی است که جمعیت انسانی آن زمان کمتر از امروز بوده و جاندارانی همچون “حیوانات و پرندگان” در دامنش سبزش زندگی بسر بردند و بذر گونه هایی از گیاهان را در آن کاشتند تا این زیبایی جاودانه و بکر را امروز به سیما سرسبز تبدیل کنند.

در پایان اردوی محوری ۱۸ “روستای نسل” از توابع بخش مرکزی شهرستان سروآباد روز شنبه مورخ ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ بعد از یک شب اقامت در منزل همرکاب سبز / کاک شعیب احمدی ، محور آن روستا را به مقصد شهرستان سروآباد و مریوان ” در مسافت رفت و برگت ۱۰۰ کیلومتر همرکابی سبز ترک نمودند و سپس ظهر همان روز در حال و هوای زیبای مردادی و گرمای بینظیرش به مریوان رسیدند .

دبیرخانه روابط و هماهنگی انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ)  از همرکاب سبز ادآ – جناب آقای/ شعیب احمدی و دوستان گرانقدرش در روستای قلعه گاه نهایت تشکر و قداردانی را می نماید که در اردوی ۱۸ محوری “همرکاب سبز” از همرکابان محوری ادآ به نحو احسن پذیرایی و پیشوازی نمودند . امید است که در راستای زندگی با ارزشتان شاد و پیروز باشید .

پروژه  اردوهای محوری “همرکاب سبز” همچنان به فعالیتهای سبزش با همرکابی و همراهی دوستداران “طبیعت ، محیط زیست ، سلامت و مشارکت های داوطلبی برای پشتیبانی از آن ارزشها” ادامه دارد. دوستان همرکاب و علاقمندان به فرهنگ سبز همرکابی می توانند در برنامه های اردویی و محوری همرکاب سبز بصورت داوطلبی و خودجوش مشارکت نمایند .

به روایت تصویر از اردوی محوری ۱۸ همرکاب سبز 

 

  • گروه همرکابان محوری ادآ 
  • دبیرخانه برنامه ریزی و مدیریت ادآ 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *