آموزش وردپرس
خانه / اخبار انجمن / همراهی با “زوج سایکل توریست فرانسوی” توسط همرکابان سبز

همراهی با “زوج سایکل توریست فرانسوی” توسط همرکابان سبز

دبیرخانه سایکل توریسم انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ) زوج سایکل توریست فرانسوی را تا جاده اصلی مریوان – سنندج همراهی نمودند .

A-(4)

دبیرخانه سایکل توریسم انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ) از زوج سایکل توریست فرانسوی ، جناب آقای “رایون اولیور” و خانم “جولین املینه” که مدت ۴ ماه قبل از شهر تولوز جنوب کشور جمهوری فرانسه به کشور ایران و شهرستان مریوان همرکاب شده بودند ، صبح روز شنبه مورخ ۱۶ تیرماه ۱۳۹۷  توسط همرکابان ارشد دبیرخانه سایکل توریسم ادآ مورد پیشوازی و همراهی قرار گرفتند .

به گفته آقای اولیور ؛ حدود ۸ روز قبل از مرز بین المللی بازرگان -استان آذربایجان غربی با اخذ ویزای یک ماهه ایران وارد خاک کشور شدیم و از شهرهای آذربایجان غربی و  شهرستان سقز تا مریوان از استان کردستان بازدید نمودیم ، جای خوشحالی بود برای ما که مورد استقبال مردم مهماننواز ایران واقع شدیم .

گفتنی است که پیشوازی و همراهی دبیرخانه سایکل توریسم ادآ از زوج سایکل توریست فرانسوی ، بمدت چند ساعتی صورت گرفت و عصر همان روز شنبه بعد از کمی استراحت و بازدید از در دریاچه زریبار، مقصد مریوان را به روستای بیکره از توابع بخش مرکزی شهرستان سروآباد ترک نمودند که  از شهر اورامان تخت و دیگر شهرهای استان کرمانشاه بازدید نمایند و سپس از همان محور تا پایتخت ایران “شهر تهران” جهت بازدید و تمدید ویزای شان همرکاب شوند . این سایکل توریستهای فرانسوی مدت چهار ماه است که در محور اصلی کشورهای ” ایتالیا ، یونان ، ترکیه و ایران ” همرکابند و در نظر دارند که مدت ۲ سال دیگر نیز سفر خود را به دیگر کشورهای آسیای مرکزی و شرقی از جمله “قزاقستان ، قرقیزستان ، تاجیکستان ، ترکمنستان ، ازبکستان ، چین ، ژاپن و مغولستان ” را با همدلی و ایجاد تعامل و روابط بیشتر در راستای سفر دراز مدت شان همرکاب شوند.

آقای “اولیور و خانم املینه ” از آن روزی که از زادگاهشان “شهر تولوز”  همانند یک زن و شوهر راهی یک پروژه ی بزرگ سفری به کشورهای آسیای مرکزی و شرقی همرکاب شدند ، تصمیم دارند که خاطره ای به یاد ماندنی سرشار از امید ، آروز ، صبر و تجربه را به ورق زندگی شان اضافه کنند و به تمام مردم دنیا ثابت کنند که “پایداری زندگی و ایجاد تنوع ” در تعامل و روابط بین انسانها ایجاد خواهد شد.

به روایت تصویر 

  • دبیرخانه سایکل توریسم انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *