آموزش وردپرس
خانه / اخبار انجمن / پیام انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ) در سال ۱۳۹۷خورشیدی

پیام انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ) در سال ۱۳۹۷خورشیدی

پیام تبریک انجمن دوچرخه سواری آشتی به مناسبت فرارسیدن سال نو ۱۳۹۷ هجری خورشیدی 

Hamrkab-4

با مشارکت  و حضور سبزتان در سایر برنامه های ادآ همرکابی خود را در سال ۹۶  با لحظه های ” زیبا و دشوارش” گذراندیم و این راز بزرگ همرکابی را با همان پیام  ” همرکاب جامعه ی سالم ، آشتی با طبیعت و زندگی پایدار” با عمل و جدیدیت بیشتر به منظور ترویج و توسعه ی جامعه ی سبز و سالم با بهره گیری از فرهنگ دوچرخه سواری به انجام رساندیم . سال ۹۶ سالی بود پر از تجربه و شادی ، سالی سرشار از فعالیتهای داوطلبانه و خودجوش در عرصه برنامه های محوری به ویژه مجموعه اردوهای ” همرکاب جامعه ی سالم و همرکاب آشتی با طبیعت که درهر چهار فصل سال گذشته(۹۶) با مشارکت همرکابان سبز در محورهای مختلف همرکابی به انجام رسید . دبیرخانه ی برنامه ریزی و نظارت انجمن دوچرخه سواری آشتی از سایر همرکابان و داوطلبانی که در سال ۹۶ در برنامه های محوری همرکاب ما بودند ، صمیمانه تشکر و قدردانی می نماید و امید است که در تمامی مراحل زندگی شاد و سربلند باشید. سال ۱۳۹۷ هجری خورشیدی بر شما همرکابان عزیز ، فعالان زیست محیطی و سلامتی پیروز باد .

پیام سال ۱۳۹۷ انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ):

انجمن دوچرخه سواری آشتی در سال ۱۳۹۷ با رویکردی جدی بنابه تجارب بیشتر سال گذشته در راستای فعالیتهای سبز همرکابی پیام امسال را با ” همرکاب سبز ، همرکاب زندگی “ اعلام می دارد . پیام سال ۹۷ گزارشی از تهدیدات ” زیست محیطی و سلامتی” است که در آینده می تواند موثر باشد. و آینده ی سلامتی و زیست محیطی را به چالش بیندازد ، همانا که می دانیم در سالهای اخیر جمعیت جهان روبه افزایش رفت که روند مذکور روز به  روز خطرات زیست محیطی و سلامتی را در جامعه افزایش می دهد و زنگ خطریست برای تمامی اقشارها .

نیاز است هر یک از ما در جهان یک همرکاب باشیم و تا جایی کە امکان دارد خطرات و تهدیدات زیست محیطی و سلامتی که شامل ” تغییرات آب و هوایی ، تراکم ترافیک و مشکلات جسمی و روحی، آلایندە های مضر و روند رو با رشد گرمایش زمین” می باشد ،  با تحرک سالم و پایدار و بهرمندی از فرهنگ دوچرخه سواری در جامعه در راستای کاهش خطرات و تهدیدات زیست محیطی و این فرهنگ بزرگ همرکابی را همچون سپری محکم در برابر این معضلات بخواند.

“همرکاب سبز ، همرکاب زندگی” پیامی برای کاهش ترافیک ، آلاینده های مضر و ناشی از اتومبیلهای غیره کاری و منحصر به فرد و تامین جامعه ی سالم به وسیله ی #دوچرخه_برای_کار است که فرهنگ استفاده از دوچرخه بایستی در چهارچوب “حمل و نقل همگانی ” در حومه ی شهر صورت گیرد و مسئولان شهری که متوالی حمل و نقل هستند با رویکردی جدی بر فرهنگسازی جهت کاهش ترافیک و حفظ محیط زیست و سلامت جامعه بپردازند و به این حقوق اجتماعی که در اولویت و اصول ساختار شهری است ، پایبند بوده و همه ی ما به آن احترام بگذاریم.

در هر جامعه ای نیاز است که قانون ترافیک و حمل و نقل همگانی در راس ترویج و آموزش برای ” کاهش ترافیک ” و حوادث ناشی از تصادفات مرگبار جاده ای صورت گیرد. و پیش زمینه های زیر ساخت را برای رفت و آمد ماشینهای نقلیه که شامل لاین اصولی و استاندارد اتومبیلهای ” سواری ، باری ، تاکسی ، بی آرتی ، مترو ، موتور سیکلت و دوچرخه ” ایجاد شود تا احتمالات و بروز خطر در فرهنگ عبور و مرورترافیکی کاهش یابد و رعایت قانون در اصول استفاده از ماشینهای حمل و نقل با نظم و ترتیب زیبایی پایدار گردد.

  • با تشکر / دبیر ارشد انجمن دوچرخه سواری آشتی / اول فرودین هزار و سیصد و نود و هفت (هجری شمسی)

پوسترهای برگزیده ی سال ۱۳۹۶ برای فرارسیدن سال ۱۳۹۷ هجری خورشیدی 

01    02    03

  • دبیرخانه ی ترویج و توسعه ی ادآ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *