آموزش وردپرس
خانه / اخبار انجمن / همرکابی سبز در روزهای آخر پاییزی برای آشتی با طبیعت زمستان

همرکابی سبز در روزهای آخر پاییزی برای آشتی با طبیعت زمستان

همرکابان سبز برای آشتی با طبیعت فعالیت بذرکاری انجام دادند و بار دیگر پایداری خود را نسبت به حفظ محیط زیست نشان دادند. 

ASHTI (4)

صبح روز جمعه مورخ ۱ دی ماه ۱۳۹۶ گروه همرکابان محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی (ادآ) در پنجمین اردوی “همرکاب آشتی با طبیعت” از سومین پروژه فعالیتی این مجموعه ، محور مریوان – کوهستان جنگلی روستای سیف را از توابع بخش خاومیر آباد را با هدف احیای طبیعت و انجام فعالیت زیست محیطی همرکاب شدند.

همرکابان سبز محوری بعد از همرکابی ۲۵ کیلومتر رفت و برگشت با گذر از مسیر بین راهی و طبیعت کوهستانی روستاهای “کولان و سیف سفلی” به محوطه ی کوهستانی جنوب غربی روستای سیف سفلی در ۵ کیلومتری آن روستا واقع شدند و در همان کوهستان بلند قامت و زیبا تعدادی بلوط کوهی “به روو” را در زیر سایه ی درختانی از جنس خود کاشتند و بار دیگر به آن طبیعت زیبا و سرزنده ی کوهستانی جان تازه ای را بخشیدند.

همرکابان سبز ادآ در اردوی ۵ محوری همرکاب آشتی با طبیعت به مدت ۲ ساعت تمام چندین بلوط را در میان درختان کهن سال آن نواحی کاشتند . گفتنی است که مرکز فعالیتهای بذرکاری بلوط کوهی ، دومین سال پیاپی است که همرکابان سبز در نواحی کوهستانی سیف سفلی فعالیت بذرکاری انجام خواهند داد.

گروه همرکابان محوری ادآ فعالیتهای زیست محیطی را برای ترویج و ترغیب مردمی به انجام احیا و حفظ محیط زیست و استفاده از نقلیه سبز دوچرخه فرا می خواند که همه در قبال حفظ طبیعت و سلامت همرکاب باشیم و حفاظت از آن را وظائف شخصی و عملی بدانیم .

گروه همرکابان محوری ادآ از تمامی نوجوانان ، جوانان و  علاقمندان به طبیعتگردی می خواهد که طبیعت بیشتر از هر شعاری نیاز به احیا و نگهداری دارد که همه ی ما برای کسب تفرجات هفتگی خود بدان پناه می آوریم . در این راستا نیاز است که برای حفظ و احیای آن پیش قدم و همرکاب بوده و این برکت و  خالق زیبای هستی را با دیدگاهی از عمل و وظائف برای آن قائل شویم.

به روایت تصویر از اردوی ۵ محوری همرکاب آشتی با طبیعت ” کوهستان سیف سفلی”

  • گروه همرکابان محوری انجمن دوچرخه سواری آشتی 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *